Ciaran og Ciara Skrevet 23. juli #50301 Skrevet 23. juli Det er det Har du smurt deg med solkrem i dag??
Nadya Skrevet 23. juli #50302 Skrevet 23. juli Det ville det vært lite vits i. Syns du våpenloven i Norge er for streng? 1
xQueenKx Skrevet 23. juli #50303 Skrevet 23. juli Har ingen formening om det Liker du fugler som kjæledyr? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 23. juli #50304 Skrevet 23. juli Vi synes at det er koselig med fugler som kjæledyr Liker du fisker som kjæledyr??
MegJa Skrevet 23. juli #50305 Skrevet 23. juli Jeg synes at fisker kan være kule som kjæledyr ( Søsteren min og Svogeren har et stort akvarium, og jeg synes at det er veldig gøy å studere måten fiskene svømmer rundt på ). Liker du Ildere?
Ciaran og Ciara Skrevet 23. juli #50306 Skrevet 23. juli Vi synes at de er kule dyr Liker du ørkenrotter??
MegJa Skrevet 23. juli #50307 Skrevet 23. juli Ørkenrotter er ganske så søte synes jeg. Har du/dere hatt en Chinchilla eller to før?
MegJa Skrevet 23. juli #50310 Skrevet 23. juli Nei, men savner virkelig å ha det. Vokste opp med katt i huset, og hun var virkelig verdens skjønneste og snilleste. Har det regnet hos deg i dag?
monican94 Skrevet 23. juli #50311 Skrevet 23. juli det har regnet en liiiiten skur Skal du bade i morgen ?
Ciaran og Ciara Skrevet 23. juli #50312 Skrevet 23. juli Vi tar oss kanskje en dukkert i bekken i skogen i morgen Skal du spise is i morgen??
Ciaran og Ciara Skrevet 24. juli #50314 Skrevet 24. juli Vi har vært våkne i hele natt Har du drukket kalddrikke nå?? 1
xQueenKx Skrevet 24. juli #50315 Skrevet 24. juli Drikker as we speak Har du kjøpt et nytt sommerplagg i sommer?
Ciaran og Ciara Skrevet 24. juli #50318 Skrevet 24. juli Det har vi Har du blitt bitt av klegg i år?? 1
Nadya Skrevet 24. juli #50319 Skrevet 24. juli Det var en del klegg her for ei ukes tid siden, men ble ikke bitt. Noe jeg trur jeg aldri har blitt av en eller annen merkelig grunn (evt. fortrengt traumene) Har du fått betalt for å være med noen rikinger på fest?
Ciaran og Ciara Skrevet 24. juli #50320 Skrevet 24. juli Det har vi heldigvis ikke Skal du på fest nå i helgen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå