MegJa Skrevet 19. juli #50261 Skrevet 19. juli Jeg spiser ikke middag nå. Drikker du vann akkurat nå?
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juli #50262 Skrevet 20. juli Vi drikker vann nå Drikker du også vann nå??
Nadya Skrevet 20. juli #50263 Skrevet 20. juli Jeg drikker kaffe Har du gjort et kupp denne uken (uke 29)?
xQueenKx Skrevet 20. juli #50267 Skrevet 20. juli Har dusjet i isvann. Er så mye klegg rundt ca alle vann her, orker ikke Skal du spise middag snart?
MegJa Skrevet 20. juli #50268 Skrevet 20. juli Har nesten ikke lyst på mat i denne varmen her, har bare lyst på noe kaldt å drikke. Er så jævla lei den sola og varmen. Har du ferie nå?
LiseTV Skrevet 20. juli #50269 Skrevet 20. juli Ferien hele årret. Har du fått nok sol og varme på en stund?
Nadya Skrevet 20. juli #50270 Skrevet 20. juli Jeg har ikke fått nok sol og varme. Har du prøvd poledancing?
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juli #50271 Skrevet 20. juli Det har vi aldri prøvd Har du sovet ute på verandaen i natt??
monican94 Skrevet 20. juli #50275 Skrevet 20. juli Vært på lang biltur til flere badevann 🌞 driver du med noe håndarbeide?
MegJa Skrevet 20. juli #50277 Skrevet 20. juli LiseTV skrev (2 timer siden): Veldig lite det Brenner du sprit hjemme? Det har jeg ingen interesse av å verken holde på med eller drikke. Jeg er totalavholds av eget valg og lyst. Har du mange pyntegjenstander rundt omkring i huset/leiligheten? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juli #50278 Skrevet 20. juli Vi har en del av det Synes du at alkohol er noe stort tull?? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juli #50280 Skrevet 21. juli Vi er ikke lei av finværet men vi er lei av varmen Er det varmt der du bor nå??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå