MegJa Skrevet 17 timer siden #50022 Skrevet 17 timer siden Det har jeg ikke spist i dag. Har du middagsplaner for i morgen?
Ciaran og Ciara Skrevet 17 timer siden #50023 Skrevet 17 timer siden Det har vi Skal du på butikken i morgen??
Nadya Skrevet 12 timer siden #50024 Skrevet 12 timer siden Det er lørdag, så jeg må ha litt sjokolade og smågodt. Har du en favorittkopp?
LiseTV Skrevet 8 timer siden #50026 Skrevet 8 timer siden Det har jeg alltid, men været kan forandre den. Har du kjørt traktor?
xQueenKx Skrevet 5 timer siden #50030 Skrevet 5 timer siden Her er det sol Har du drukket databrus i det siste?
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #50031 Skrevet 5 timer siden Ehh...er det en spesialbrus? Har du drukket ekte cola i år?
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #50032 Skrevet 4 timer siden Det har vi.🥤🥤😋😋 Har du drukket ekte Solo i år??
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #50033 Skrevet 4 timer siden Det gjør jeg aldri. Masse sukker blir jeg bare tørst av. Har du det også sånn?
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #50034 Skrevet 4 timer siden Det har vi ikke, for vi kan ikke fordra lettbrus Har du spist iskrem i dag??
xQueenKx Skrevet 4 timer siden #50035 Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (42 minutter siden): Ehh...er det en spesialbrus? Har du drukket ekte cola i år? Databrus er energidrikke😃 Ciaran og Ciara skrev (26 minutter siden): Det har vi ikke, for vi kan ikke fordra lettbrus Har du spist iskrem i dag?? Ikke spist is idag Sitter du ute i sola?
MegJa Skrevet 23 minutter siden #50036 Skrevet 23 minutter siden Har ikke mulighet for å sitte ute i sola i dag, for her bøtter det ned. Har du handlet noe på butikken i dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 1 minutt siden #50037 Skrevet 1 minutt siden Det har vi Har du vært på cafe i dag??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå