Ciaran og Ciara Skrevet 3. juli #49983 Skrevet 3. juli Det er vi ikke så flinke til Liker du å løpe??
xQueenKx Skrevet 3. juli #49984 Skrevet 3. juli Hvis jeg kan løpe i mitt eget tempo og ikke må rekke noe Er du våken nå, rett før halv 8?
Nadya Skrevet 3. juli #49985 Skrevet 3. juli Jeg var våken rett før halv 8. Har du noen gang handlet på Snarkjøp?
xQueenKx Skrevet 3. juli #49986 Skrevet 3. juli Har ikke handlet på Snarkjøp, selv om det er en like i nærheten Liker du fruktkjøtt i juicen?
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juli #49988 Skrevet 3. juli Vi er veldig glade i hvitløk.🧄🧄😋😋 Liker du chili??
jukkapalme Skrevet 3. juli #49991 Skrevet 3. juli (endret) Det gjør jeg Er du glad i pepper? Endret 3. juli av jukkapalme
MegJa Skrevet 3. juli #49993 Skrevet 3. juli Jeg har lett pollenallergi, og sikkert allergisk for noe mer også, men har aldri testet meg ordentlig. Tok du korona vaksine?
Hoppetaujenta Skrevet 3. juli #49994 Skrevet 3. juli Massevis. Lytter du til "helseråd" fra øvrigheten ved neste pandemi? (stoler du på dem nå)
MegJa Skrevet 3. juli #49995 Skrevet 3. juli Jeg er litt usikker på det nå, for det er vel ingen som egentlig kan garantere at det faktisk hjalp at så mange tok vaksiner. Og det er heller ikke sikkert at koronarestriksjonene vi ble gitt faktisk hjalp. Så ved en eventuelt neste pandemi er jeg litt usikker, men man kan jo ikke si det for sikkert, ikke før den eventuelt kommer. Men la oss håpe det ikke kommer mer. Savner du noe med koronatiden?
xQueenKx Skrevet 3. juli #49996 Skrevet 3. juli At det var tilgang til antibac overalt Er du glad i countrymusikk?
xQueenKx Skrevet 4. juli #50000 Skrevet 4. juli Det har jeg. Interessante greier Har du børstet håret idag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå