xQueenKx Skrevet 2. juli #49961 Skrevet 2. juli Jeg regner stort sett i hodet Har du spist grillmat i sommer?
Hoppetaujenta Skrevet 2. juli #49963 Skrevet 2. juli Ikke i dag. Skal til fredag. Handler du konsekvent og ikke noe ekstra?
xQueenKx Skrevet 2. juli #49964 Skrevet 2. juli Jeg prøver😅 Vanskelig på sommeren å ikke kjøpe noe ekstra Er du mett nå? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 2. juli #49969 Skrevet 2. juli Vi bor i en kjellerleilighet Bor du i en leilighet??
Ciaran og Ciara Skrevet 2. juli #49971 Skrevet 2. juli Vi bor sammen i en leilighet vi to Har du spist kveldsmat nå?? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 2. juli #49973 Skrevet 2. juli Vi eier nok ikke det Liker du å se på tegnefilmer??
MegJa Skrevet 2. juli #49974 Skrevet 2. juli Jeg liker å se på de gamle Disney tegnefilmene. Har det begynt å regne hos deg nå? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 2. juli #49975 Skrevet 2. juli Det er fortsatt sol her i Bergen hos oss Liker du å lese tegneserier??
xQueenKx Skrevet 2. juli #49976 Skrevet 2. juli Har ikke gjort det på noen år, men liker det egentlig Har du gått tur idag?
Hoppetaujenta Skrevet 2. juli #49979 Skrevet 2. juli Måtte sjekke nå og det blir sol hele dagen. Kjenner du på glede ved tanken på FULL SOL hele dagen?
xQueenKx Skrevet 2. juli #49980 Skrevet 2. juli Jeg blir sur, fordi jeg takler varme ekstremt dårlig Liker du å bake?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå