Ciaran og Ciara Skrevet 21. juni #49821 Skrevet 21. juni Vi hører ganske mye på musikk Ser du mye på film?? 1
MegJa Skrevet 22. juni #49822 Skrevet 22. juni Jeg ser egentlig ganske lite på film. Ser du/dere mye på diverse tv serier? Gamle/nye?
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juni #49823 Skrevet 22. juni Vi ser ikke så mye på det Hører du mye på radio??
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juni #49825 Skrevet 22. juni Vi har The Beatles som vårt favorittband så da har vi fire favorittsangere nemlig: John Lennon, Paul McCartney, George Harrison & Ringo Starr.♥️♥️♥️♥️ Har du noen favorittartister?? 1 1
fugl fønix Skrevet 22. juni #49829 Skrevet 22. juni Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Det har vi ikke Har du en favorittfilm?? Oj svarte på likt vi hehe
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juni #49830 Skrevet 22. juni Vi tenker nok at det var tilfellet ja. Drikker du brus nå i kveld?? 1
MegJa Skrevet 22. juni #49831 Skrevet 22. juni Jeg drakk opp brusen min tidligere i dag. Har du lagt noen planer for morgendagen enda?
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juni #49832 Skrevet 22. juni Vi har ikke noen spesielle planer for i morgen Har du fri i morgen??
MegJa Skrevet 22. juni #49834 Skrevet 22. juni Muligens, jeg har ikke sett etter når den begynte. Likte du å skrive historier i Norsktimen på barneskolen?
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juni #49835 Skrevet 22. juni Det likte vi ikke Synes du at skolen var gørrkjedelig??
Hoppetaujenta Skrevet 23. juni #49836 Skrevet 23. juni Ganske mye av den var det. Burde skolen se hver enkelt av ungene og la dem få utvikle de ferdighetene de etter hvert får? ( ) 1
Ciaran og Ciara Skrevet 23. juni #49837 Skrevet 23. juni Ja det synes vi så absolutt at den skulle Har du iskrem i fryseren din??
MegJa Skrevet 23. juni #49838 Skrevet 23. juni Jeg har iskrem i fryseren min, men har ikke spist noe av den på lenge. Har du klippet plenen enda i år?
Ciaran og Ciara Skrevet 23. juni #49839 Skrevet 23. juni Det har vi Har du badet i sjøen enda i sommer??
MegJa Skrevet 23. juni #49840 Skrevet 23. juni Det har jeg ikke. Har du gjort noen form for husarbeid i dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå