Ciaran og Ciara Skrevet 30. april #49701 Skrevet 30. april Det har vi Har du funnet frem sommerklærne nå??
MegJa Skrevet 30. april #49702 Skrevet 30. april Jeg har hengt frem to kjoler lett tilgjengelig, men ikke brukt de enda, kanskje snart. Har du/dere begynt å bruke sommerklær allerede?
Ciaran og Ciara Skrevet 30. april #49703 Skrevet 30. april Vi har nok ikke det, men vi har sett flere her i Bergen som har begynt å bruke sommerklær. Men vi synes fortsatt at det er litt for kaldt for sommerklær ennå Har du fortsatt vinterjakken fremme?? 1
LiseTV Skrevet 1. mai #49704 Skrevet 1. mai Har byttet dem ut med vårlege klær. Har du planer for sommeren? 1
cas12 Skrevet 1. mai #49705 Skrevet 1. mai Det har jeg hytta i 10-12 dager , Finnmark 1 uke og en uke hjemme før jobb. Skal dere på festival i sommer? 1
cas12 Skrevet 2. mai #49707 Skrevet 2. mai Det skal vi, noe jeg ser veldig frem til, skal tilbake røttene mine i finnmark
Ciaran og Ciara Skrevet 2. mai #49709 Skrevet 2. mai Vi skal slappe av og fiske hver morgen i sommer Spiser du snop nå?? 1
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai #49711 Skrevet 4. mai Jeg har lyst til det, men gjør det ikke. 😕 Syns du at egg er veldig, veldig godt?
cas12 Skrevet 4. mai #49712 Skrevet 4. mai jeg elsker egg veldig spiser i alle fall 2 stk nesten hver dag Liker du egg og bacon ? 1
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai #49713 Skrevet 4. mai Veldig godt. Har det to ganger sammen i året. Gjør du ting ofte, som du egentlig ville ha gjort motsatt...men det blir bare sånn?
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mai #49714 Skrevet 4. mai Det kan vi bekrefte at ofte skjer Spiser du iskrem nå??
cas12 Skrevet 4. mai #49715 Skrevet 4. mai Jeg liker ikke ,så det spiser jeg aldri liker du milkshake?
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mai #49716 Skrevet 4. mai Vi synes at milkshake er helt ok Liker du sjokolade??
cas12 Skrevet 4. mai #49717 Skrevet 4. mai jeg kan spise det,men mest glad i ren sjokolade eller kinder sjokolade hva liker dere best av kjælighet på pinne og frukt tyggis sånn vannmellon og sånt
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mai #49718 Skrevet 4. mai Vi liker best lakris når det kommer til kjærlighet på pinne, vi er ikke så glade i dem med fruktsmak Liker du sterk krydret mat??
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mai #49720 Skrevet 4. mai Vi er veldig glade i å bruke karri i maten Liker du sjømat??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå