Ciaran og Ciara Skrevet 14. april #49561 Skrevet 14. april Det har vi Har du vært på butikken i dag?? 1
LiseTV Skrevet 14. april #49563 Skrevet 14. april LiseTV skrev (Akkurat nå): Jeg var en snartur på Rema. Har du en plan for påsken? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 14. april #49564 Skrevet 14. april Vi har ikke noen spesielle planer for påsken Hender det at du glemmer å svare på spørsmålet over før du stiller spørsmål i denne leken her?? 1
MegJa Skrevet 15. april #49565 Skrevet 15. april Jeg har alltid husket å svare og stille spørsmål i denne leken, men har hendt at jeg har blandet sammen hvem som er hvem Begynner du/dere å undres over hvorvidt en person er sur eller ikke, dersom vedkommende ikke bruker emojis i sms som du får av personen? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 15. april #49566 Skrevet 15. april Det tenker vi ikke på Har du middagsplanene for i morgen klar?? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 15. april #49568 Skrevet 15. april Vi kan bekrefte at det blir nok ikke det på oss i påsken Skal du spise lam i påsken?? 1
Nadya Skrevet 15. april #49569 Skrevet 15. april Jeg har allerede kjøpt inn årets påskelam Har du spist kun makaroni med brunsaus av økonomiske årsaker?
Ciaran og Ciara Skrevet 16. april #49570 Skrevet 16. april Vi har nok det Gleder du deg til grillsesongen??
Nadya Skrevet 16. april #49571 Skrevet 16. april Det er alltid grillsesong i min verden! Drikker du utepils når sommeren stikker innom på en snartur i overgangen mellom vinter og vår?
Ciaran og Ciara Skrevet 16. april #49572 Skrevet 16. april Vi drikker ikke pils, siden vi er 100% avholds Skal du på påskeferie?? 1
Nadya Skrevet 16. april #49573 Skrevet 16. april Jeg skal være hjemme i ferien Skal du på storhandel i dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 16. april #49574 Skrevet 16. april Vi skal på snopehandel i dag. Skal du handle i dag?? 1
Nadya Skrevet 16. april #49575 Skrevet 16. april Jeg handlet for ei uke i går. Jeg bor for øyeblikket på landet utenfor byen, og i går kunne en finne kjøre meg hit og dit. Har du vært i Finland? 1
MegJa Skrevet 16. april #49579 Skrevet 16. april (endret) Jeg har ikke vært i Irland, men kunne gjerne tenkt meg å reist dit en gang. Har det regnet hos deg i dag? Endret 16. april av MegJa
Ciaran og Ciara Skrevet 16. april #49580 Skrevet 16. april Det har regnet litt her i Bergen hos oss i dag, men nå har vi oppholdsvær her Har det vært solskinn hos deg i dag??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå