MegJa Skrevet 6. april #49521 Del Skrevet 6. april Jeg har ikke gått tur i dag, men kjørt meg en ganske lang tur. Liker du/dere å sitte i båt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. april #49522 Del Skrevet 6. april Vi synes at det er helt ok å sitte i båt Liker du å ta skiheis?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 6. april #49523 Del Skrevet 6. april Det gjør jeg ikke. Liker du å ta vanlig heis ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. april #49524 Del Skrevet 6. april Vi synes at det er helt ok Er du mørkredd?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 6. april #49525 Del Skrevet 6. april Det har jeg aldri vært, ser godt i mørket og. Har du vannskrekk ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. april #49526 Del Skrevet 6. april Vi har ikke vannskrekk Har du høydeskrekk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 7. april #49527 Del Skrevet 7. april Jeg har høydeskrekk. Har du tannlegeskrekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april #49528 Del Skrevet 7. april Vi har litt tannlegeskrekk både Ciaran & Ciara Har du noen fobier?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 7. april #49529 Del Skrevet 7. april Jeg er ganske redd for en god del insekter. Har du noen fobier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april #49530 Del Skrevet 7. april Vi har vel bare litt fobier mot tannleger siden vi begge har litt tannlegeskrekk Har du noen komplekser?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 7. april #49531 Del Skrevet 7. april Har nok noen komplekser ja. Hvilket kompliment hører du oftest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april #49532 Del Skrevet 7. april Vi hører ganske mange komplimenter, så vi er litt usikre der Er du et rutinemenneske?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 7. april #49533 Del Skrevet 7. april Jeg liker en lett blanding av både rutiner og det å prøve noe nytt eller ta ting litt på sparket. Har du planlagt hvilke innkjøp du skal gjøre før Påske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april #49534 Del Skrevet 7. april Vi har planlagt litt innkjøp før påske Har du påskeegg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 7. april #49535 Del Skrevet 7. april Jeg kjøpte et i fjor som jeg skal fylle opp med smågodt, et mellomstort ett. Pleier du/dere å fylle opp påskeegget med smågodt, eller annet godteri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april #49536 Del Skrevet 7. april Vi fyller opp påskeeggene våre med masse forskjellig snop Spiser du mye egg i påsken?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 8. april #49537 Del Skrevet 8. april Som andre tider, ikke noe spesielt da. Spiser du lammelår i påsken? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 8. april #49538 Del Skrevet 8. april Spiser aldri lam. (utenom pinnekjøtt) Skal du på ferie i påska? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. april #49539 Del Skrevet 8. april Vi skal være hjemme i påsken Skal du på hytten i påsken?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 8. april #49540 Del Skrevet 8. april Skal på hytta vettu hva er best med påsken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå