MegJa Skrevet 30. mars #49481 Skrevet 30. mars Liker kyllinglår, men har ikke spist det på lenge. Er du/dere glad i matretter som er laget med potet i forskjellige varianter? ( Eks; Fløtegratinerte poteter ).
Ciaran og Ciara Skrevet 30. mars #49482 Skrevet 30. mars Vi er veldig glade i poteter og matretter laget av poteter Liker du gulerøtter??
MegJa Skrevet 31. mars #49483 Skrevet 31. mars Jeg er veldig glad i gulrøtter, og egentlig det meste av frukt og grønnsaker ellers. Har du spist is i dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 31. mars #49484 Skrevet 31. mars Vi har ikke spist is i dag Har du spist dessert etter middagen i dag??
Ciaran og Ciara Skrevet 1. april #49486 Skrevet 1. april Vi synes at det er godt Liker du sjokoladepudding??
Hoppetaujenta Skrevet 2. april #49487 Skrevet 2. april Veldig godt, men den må være ekte og ikke sånn tøys uten sukker i. Blir så mye luft av den siste der. Har du tidvis mye avgasser?
MegJa Skrevet 2. april #49489 Skrevet 2. april Karamellpudding har jeg til dags dato ikke greid å like. Men jeg er glad i sjokoladepudding og Gele. Er du opptatt av å høre etter fuglelyder på våren? Sånn at du lytter litt etter vårfuglene?
Hoppetaujenta Skrevet 3. april #49491 Skrevet 3. april Det gjør jeg, men kjøper det aldri...siden det ikke anbefales i.f.t. blodtrykk etc. Har du/dere sterke tenner og kan tygge "småstein" om dere må? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3. april #49492 Skrevet 3. april Vi er litt usikre der Liker du karameller?? 1
Hoppetaujenta Skrevet 3. april #49493 Skrevet 3. april Det gjør jeg, men spiser det aldri. Skal dere steike egg denne uka? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3. april #49494 Skrevet 3. april Vi skal steike egg både på lørdag og på søndag Skal du spise iskrem i helgen?? 1
Hoppetaujenta Skrevet 3. april #49495 Skrevet 3. april Det skal jeg allerede i dag. Jeg skal kjøpe en dyr "Mövenpick" med valnøtter om jeg finner det. Blir første gang i år, for den er ganske dyr...men god, tror jeg. Har dere sett ildere som hopper og kaster seg rundt og leker i en ballbinge med fargerike isoporbiter...og fryder seg? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3. april #49496 Skrevet 3. april Vi har sett det på tv og på YouTube men ikke i virkeligheten Har du hørt på musikk i dag??
MegJa Skrevet 3. april #49497 Skrevet 3. april Det har jeg, blant annet i bilen til og fra jobb. Bilen er mitt fristed. Har du/dere sett noen skogsdyr i dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 3. april #49498 Skrevet 3. april Vi har ikke sett noen skogsdyr i dag Har du hørt fuglene synge i dag?? 1
Nadya Skrevet 4. april #49499 Skrevet 4. april Jeg har hørt noen fugler i skogholtet Har du vært på en utedo som har bilde av kongen på veggen? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4. april #49500 Skrevet 4. april Det har vi vært Har du vært på et utedo som har bilde av dronningen på veggen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå