Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars #49461 Skrevet 29. mars fugl fønix skrev (4 timer siden): Marsipankake eller sjokoladekake ? 😄 Vi liker best sjokoladekake Liker du gulrotkake??
MegJa Skrevet 29. mars #49462 Skrevet 29. mars Jeg har ikke gulrotkake som min favoritt, jeg er litt kresen når det kommer til kaker. Jeg liker best sjokoladekake, tropisk aroma som favoritt. Er du/dere flink til å bake?
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars #49463 Skrevet 29. mars Vi liker godt å bake, men det er en stund siden sist vi har bakt Liker du ostekake??
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars #49465 Skrevet 29. mars Vi ser litt på det Så du på Klassequizen i går kveld??
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars #49467 Skrevet 29. mars Vi er ikke så all verden interesserte i Eurovision, men vi titter kanskje litt på det Skal du ut og feire 17. mai i år??
MegJa Skrevet 29. mars #49468 Skrevet 29. mars Jeg er litt usikker på det enda, men jeg er veldig glad i 17.Mai! Synes det er en fin og viktig dag, og jeg elsker å ha på meg bunaden min. Liker du/dere å feire 17.Mai?
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars #49469 Skrevet 29. mars Vi har et helt ok forhold til 17. mai, vi pleier å være hjemme og slappe av på 17. mai. Vi pleier heller å markere St. Patrick`s Day (Irlandandsnasjonaldag) Den 17. mars Har du sett flere vårtegn hjemme hos deg??
Ciaran og Ciara Skrevet 30. mars #49472 Skrevet 30. mars Vi har vært ute går lørdag Skal du ut på tur i dag søndag??
LiseTV Skrevet 30. mars #49473 Skrevet 30. mars Tror det det blir en liten tur. Spiser du kjøtt hver søndag?
Nietsoj Skrevet 30. mars #49474 Skrevet 30. mars Ikke hver søndag, kanskje hver femte Har du minsket forbruket av kjøtt de siste åra?
MegJa Skrevet 30. mars #49475 Skrevet 30. mars Tror det er det samme som før. Har du vasket klær i dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 30. mars #49476 Skrevet 30. mars Vi har ikke vasket klær i dag Skal du spise dessert etter middag i dag??
MegJa Skrevet 30. mars #49477 Skrevet 30. mars Kanskje, har en liten sjokoladepudding stående i kjøleskapet, men kanskje jeg sparer den. Skal du/dere spise noe ekstra godt til middag i dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 30. mars #49478 Skrevet 30. mars Vi har spist kyllinglår og pommes frites til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍟🍟 Skal du drikke brus i kveld??
Ciaran og Ciara Skrevet 30. mars #49480 Skrevet 30. mars Vi liker godt kyllingvinger Liker du kyllinglår??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå