Nevian Skrevet tirsdag kl 17:03 #49401 Del Skrevet tirsdag kl 17:03 Det er alt annet enn sol hos meg i dag. Det plasker ned faktisk 🤨 Om alle verdens forskere var enige om at trening ikke har noen som helst helsegevinst - hadde du likevel holdt deg i aktivitet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 17:58 #49402 Del Skrevet tirsdag kl 17:58 Vi hadde nok sikkert det Har du vært på butikken i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet tirsdag kl 18:52 #49403 Del Skrevet tirsdag kl 18:52 Jeg var en liten tur innom butikken etter jobb, men mest fordi jeg skulle hente en pakke, men handlet allikevel litt småtterier. Skal du kjøpe inn noe mer påskepynt i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 18:54 #49404 Del Skrevet tirsdag kl 18:54 Vi kommer nok sikkert til å kjøpe litt mer påskepynt i år Skal du på fjellet i påsken?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet tirsdag kl 21:16 #49405 Del Skrevet tirsdag kl 21:16 Jeg er litt usikker der enda. Er du/dere glade i rutiner, eller liker dere bedre å ta ting litt " på sparket "? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 21:23 #49406 Del Skrevet tirsdag kl 21:23 Vi er to skikkelige rutinemennesker, og vi føler oss tryggest når vi har rutinene våre Er du et rutinemenneske?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 09:35 #49407 Del Skrevet i går, 09:35 Veldig. Er du/dere et vanemenneske? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 12:43 #49408 Del Skrevet i går, 12:43 Vi er to skikkelige vanemennesker Synes dy at frokosten er dagens viktigste måltid?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 14:07 #49409 Del Skrevet i går, 14:07 Egentlig gjør jeg nok det. I hele meg kjenner jeg at jeg ikke har spist på en stund og frokost får meg i balanse igjen. Tror du at du koser deg litt mer enn mange når du tygger din mat som smaker godt? ( ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet i går, 16:41 #49410 Del Skrevet i går, 16:41 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Egentlig gjør jeg nok det. I hele meg kjenner jeg at jeg ikke har spist på en stund og frokost får meg i balanse igjen. Tror du at du koser deg litt mer enn mange når du tygger din mat som smaker godt? ( ) Jeg koser meg veldig med god mat. Liker du å lage mat fra grunnen av? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 17:36 #49411 Del Skrevet i går, 17:36 Vi liker veldig godt å lage mat fra bunnen av, men det er en stund siden sist vi har laget det Skal du spise en god kveldsmat nå i kveld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 21 timer siden #49412 Del Skrevet 21 timer siden Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Vi liker veldig godt å lage mat fra bunnen av, men det er en stund siden sist vi har laget det Skal du spise en god kveldsmat nå i kveld?? Har laget pannekaker. Det ble veldig godt. Liker du/dere pannekaker ?] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21 timer siden #49413 Del Skrevet 21 timer siden Vi er veldig glade i pannekaker, spesielt fleskepannekaker.🥞🥞🥓🥓 Liker du fleskepannekaker?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå