Ciaran og Ciara Skrevet 5. mars #49341 Skrevet 5. mars Vi skal ha Fish and Chips til middag i morgen.🐟🐟🍟🍟 Har du middagsplanene klare for i morgen??
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars #49342 Skrevet 6. mars I morgen??? Så langt frem har jeg ikke tenkt ennå. Har du fundert på ditt neste måltid?
LiseTV Skrevet 6. mars #49346 Skrevet 6. mars Har ikke drukket te på minst 10 år. Er du fornøyd med denne vinteren?
Ciaran og Ciara Skrevet 6. mars #49347 Skrevet 6. mars Vi er fornøyde så lenge vi får mildvær om vinteren Spiser du kveldsmat nå??
MegJa Skrevet 8. mars #49348 Skrevet 8. mars Spiser ikke kveldsmat enda. Har du/dere vært i butikken i dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 8. mars #49350 Skrevet 8. mars Vi hører ikke på det nå Ser du på nyhetene nå??
MegJa Skrevet 8. mars #49351 Skrevet 8. mars Jeg har ikke sett på nyheter i dag. Pleier du/dere å se på værkartet på tv?
Ciaran og Ciara Skrevet 8. mars #49352 Skrevet 8. mars Det hender at vi titter litt på det Ser du på værmeldingen hver eneste dag??
MegJa Skrevet 8. mars #49353 Skrevet 8. mars Jeg ser ikke på værmeldingen hver eneste dag. Har du drukket brus enda i dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 8. mars #49354 Skrevet 8. mars Vi har drukket masse brus i dag Har du spist potetgull i kveld??
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars #49356 Skrevet 9. mars Bare dere hyggelige folkene på KG. Var det et greit svar? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mars #49357 Skrevet 9. mars Vi synes at det var et ganske greit svar Drikker du kaffe nå??
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars #49358 Skrevet 9. mars Det gjør jeg ikke. Vurderer du å lage potetmos til neste måltid i dag?
MegJa Skrevet 9. mars #49359 Skrevet 9. mars Jeg er ikke så glad i potetmos. Har du sett på 5 mila i dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mars #49360 Skrevet 9. mars Den har vi sett på i dag Har du sett på skisport på tv i dag??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå