MegJa Skrevet tirsdag kl 21:11 #49241 Del Skrevet tirsdag kl 21:11 Elsker det, men ville gjerne spist enda mer av det. Hvordan har været vært hos deg/dere i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 21:17 #49242 Del Skrevet tirsdag kl 21:17 Vi har hatt sol og skyfrihimmel men kaldt her i Bergen i dag.🌞🌞☀️☀️ Har det snødd hos deg i dag?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet onsdag kl 00:06 #49243 Del Skrevet onsdag kl 00:06 Snødd? I 18 kuldegrader? Aldri Det er fordeler med kulde, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 00:08 #49244 Del Skrevet onsdag kl 00:08 Vi kan ikke fordra kulde Gleder du deg til det blir plussgrader igjen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet onsdag kl 21:09 #49245 Del Skrevet onsdag kl 21:09 Jeg skulle heller ønske at det akkurat holdt seg på minussiden av gradestokken, for jeg synes det er ekkelt å kjøre hvis det blir glatt på veiene. Følger du med på en spesiell tv serie akkurat nå? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 21:19 #49246 Del Skrevet onsdag kl 21:19 Vi følger ikke med på noen serier nå Leser du en bok nå?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet i går, 03:13 #49247 Del Skrevet i går, 03:13 Jeg leser kvinneguiden Burde Kvinneguiden gis ut i bokform? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 03:35 #49248 Del Skrevet i går, 03:35 Vi er litt usikre der Leser du aviser hver dag?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet i går, 04:11 #49249 Del Skrevet i går, 04:11 Jeg leser lokalavisa ca hver dag på nett Trur du krigen i Ukraina vil ende mens Trump er president? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 04:17 #49250 Del Skrevet i går, 04:17 Vi er litt usikre der Liker du å lese bøker?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet i går, 04:37 #49251 Del Skrevet i går, 04:37 Jeg elsker bøker! Skjønnlitterære Kan du legge ut en Youtube-link av en sang som betyr mye for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 04:49 #49252 Del Skrevet i går, 04:49 Vi kan, men vi legger aldri ut lenker Skriver du dikt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet i går, 04:55 #49253 Del Skrevet i går, 04:55 Jeg har faktisk publisert lyrikk, inkludert dikt. Men ingen kjøpte boka Kan man male bilder med ord? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #49254 Del Skrevet 23 timer siden Det tror vi at man kan Spiser du lunsj nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 17 timer siden #49255 Del Skrevet 17 timer siden Spiste ganske tidlig lunsj på jobb i dag. Er det glatt ute hos deg akkurat nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17 timer siden #49256 Del Skrevet 17 timer siden All snøen og isen har heldigvis regnet bort her i Bergen i dag, for vi har hatt 12-13 varmegrader i dag Er det fortsatt snø og is hos deg?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 16 timer siden #49257 Del Skrevet 16 timer siden Det er dessverre det, enn så lenge. Men blir sikkert holkeføre nå snart, for nå har plussgradene kommet hit også, og da fryser det sikkert på til natten. Synes du/dere at det er vakkert ute når det er månelyst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16 timer siden #49258 Del Skrevet 16 timer siden Vi synes at måneskinn er veldig vakkert Liker du å være ute på tur når det er stjerneklart?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 16 timer siden #49259 Del Skrevet 16 timer siden Det er veldig fint å være ute når det er stjerneklart, synes jeg. Jeg ser bestandig etter Karlsvogna da det er stjerneklart, det stjernebildet lærte jeg meg da jeg var barn, og siden har det liksom blitt en greie for meg. Har det hendt at du har tatt med deg en bærepose, for å plukke opp tomflasker eller tomme bokser som andre folk har kastet ifra seg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15 timer siden #49260 Del Skrevet 15 timer siden Vi plukket ofte opp tomflasker og tombokser som vi pantet da vi var barn og yngre tenåringer, men vi plukker det ikke opp så ofte nå lengre Er du flink å pante tomme flasker og bokser som du har hjemme?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå