MegJa Skrevet 18. februar #49241 Skrevet 18. februar Elsker det, men ville gjerne spist enda mer av det. Hvordan har været vært hos deg/dere i dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 18. februar #49242 Skrevet 18. februar Vi har hatt sol og skyfrihimmel men kaldt her i Bergen i dag.🌞🌞☀️☀️ Har det snødd hos deg i dag??
Nietsoj Skrevet 19. februar #49243 Skrevet 19. februar Snødd? I 18 kuldegrader? Aldri Det er fordeler med kulde, sant?
Ciaran og Ciara Skrevet 19. februar #49244 Skrevet 19. februar Vi kan ikke fordra kulde Gleder du deg til det blir plussgrader igjen??
MegJa Skrevet 19. februar #49245 Skrevet 19. februar Jeg skulle heller ønske at det akkurat holdt seg på minussiden av gradestokken, for jeg synes det er ekkelt å kjøre hvis det blir glatt på veiene. Følger du med på en spesiell tv serie akkurat nå? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 19. februar #49246 Skrevet 19. februar Vi følger ikke med på noen serier nå Leser du en bok nå??
Nadya Skrevet 21. februar #49247 Skrevet 21. februar Jeg leser kvinneguiden Burde Kvinneguiden gis ut i bokform?
Ciaran og Ciara Skrevet 21. februar #49248 Skrevet 21. februar Vi er litt usikre der Leser du aviser hver dag??
Nadya Skrevet 21. februar #49249 Skrevet 21. februar Jeg leser lokalavisa ca hver dag på nett Trur du krigen i Ukraina vil ende mens Trump er president?
Ciaran og Ciara Skrevet 21. februar #49250 Skrevet 21. februar Vi er litt usikre der Liker du å lese bøker??
Nadya Skrevet 21. februar #49251 Skrevet 21. februar Jeg elsker bøker! Skjønnlitterære Kan du legge ut en Youtube-link av en sang som betyr mye for deg?
Ciaran og Ciara Skrevet 21. februar #49252 Skrevet 21. februar Vi kan, men vi legger aldri ut lenker Skriver du dikt??
Nadya Skrevet 21. februar #49253 Skrevet 21. februar Jeg har faktisk publisert lyrikk, inkludert dikt. Men ingen kjøpte boka Kan man male bilder med ord? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 21. februar #49254 Skrevet 21. februar Det tror vi at man kan Spiser du lunsj nå??
MegJa Skrevet 21. februar #49255 Skrevet 21. februar Spiste ganske tidlig lunsj på jobb i dag. Er det glatt ute hos deg akkurat nå?
Ciaran og Ciara Skrevet 21. februar #49256 Skrevet 21. februar All snøen og isen har heldigvis regnet bort her i Bergen i dag, for vi har hatt 12-13 varmegrader i dag Er det fortsatt snø og is hos deg??
MegJa Skrevet 21. februar #49257 Skrevet 21. februar Det er dessverre det, enn så lenge. Men blir sikkert holkeføre nå snart, for nå har plussgradene kommet hit også, og da fryser det sikkert på til natten. Synes du/dere at det er vakkert ute når det er månelyst?
Ciaran og Ciara Skrevet 21. februar #49258 Skrevet 21. februar Vi synes at måneskinn er veldig vakkert Liker du å være ute på tur når det er stjerneklart??
MegJa Skrevet 21. februar #49259 Skrevet 21. februar Det er veldig fint å være ute når det er stjerneklart, synes jeg. Jeg ser bestandig etter Karlsvogna da det er stjerneklart, det stjernebildet lærte jeg meg da jeg var barn, og siden har det liksom blitt en greie for meg. Har det hendt at du har tatt med deg en bærepose, for å plukke opp tomflasker eller tomme bokser som andre folk har kastet ifra seg?
Ciaran og Ciara Skrevet 21. februar #49260 Skrevet 21. februar Vi plukket ofte opp tomflasker og tombokser som vi pantet da vi var barn og yngre tenåringer, men vi plukker det ikke opp så ofte nå lengre Er du flink å pante tomme flasker og bokser som du har hjemme??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå