MegJa Skrevet 17. februar #49221 Skrevet 17. februar Jeg er ikke noe glad i å bade egentlig. Liker du/dere godt å lese bøker?
Ciaran og Ciara Skrevet 17. februar #49222 Skrevet 17. februar Vi leser sjeldent bøker dessverre Liker du å lese tegneserier??
MegJa Skrevet 17. februar #49223 Skrevet 17. februar Jeg er ganske glad i å lese Nemi, bøkene. Og jeg liker TegneHanne Liker du/dere Folkemusikk? 1
Hoppetaujenta Skrevet 17. februar #49224 Skrevet 17. februar Jeg gjør det. Har du folkemusikk på spillelista di?
Ciaran og Ciara Skrevet 17. februar #49225 Skrevet 17. februar (endret) Det har vi Liker du folkedrakter?? Endret 17. februar av Ciaran og Ciara
Hoppetaujenta Skrevet 17. februar #49226 Skrevet 17. februar Det gjør jeg, men har ingen selv. Har du/dere folkedrakter?
MegJa Skrevet 17. februar #49228 Skrevet 17. februar Jeg har bunad ❤️ Men har lyst på en bunad til, fra den andre siden av familien. Bare så synd det er så himla dyrt! Er du/dere flink til å danse? 1
Hoppetaujenta Skrevet 17. februar #49229 Skrevet 17. februar Jeg klarer å forflytte meg, men kommer nok ikke i den kategorien. Er dans gøy? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 17. februar #49230 Skrevet 17. februar Vi synes at dans kan være gøy Liker du å se på sport på tv??
jukkapalme Skrevet 17. februar #49231 Skrevet 17. februar Gjør ikke det har du smakt Dubaisjokoladen?
Ciaran og Ciara Skrevet 17. februar #49232 Skrevet 17. februar Den har vi aldri smakt Er du glad i sterk mat??
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar #49233 Skrevet 18. februar Er ikke det. Syns du at mat skal smake av seg selv og ikke dynkes i sterkt krydder hvor en ikke kan gjenkjenne noe som helst?
Ciaran og Ciara Skrevet 18. februar #49234 Skrevet 18. februar Vi liker å ha sterke krydder på maten Er du glad i krydder??
MegJa Skrevet 18. februar #49235 Skrevet 18. februar Jeg er ganske så glad i krydder ja, bare det ikke blir altfor sterkt. Men jeg er avhengig av kyllingkrydder, gastromat, pepper, dill og oregano Er du/dere glad i kebab?
Ciaran og Ciara Skrevet 18. februar #49236 Skrevet 18. februar Vi elsker kebab, men det må være rullekebab og med lammekjøtt Liker du Gyros??
Ciaran og Ciara Skrevet 18. februar #49238 Skrevet 18. februar Vi spiser alltid hver vår doble Quarter Pounder meny på McDonalds på fredager og lørdager Spiser du ofte pizza??
Nietsoj Skrevet 18. februar #49239 Skrevet 18. februar Pizza spiser jeg hver gang noen eller meg selv serverer. Er italiensk pizza bedre enn amerikansk?
Ciaran og Ciara Skrevet 18. februar #49240 Skrevet 18. februar Vi liker italienskpizza mye bedre enn amerikanskpizza Liker du sjømat??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå