fugl fønix Skrevet fredag kl 17:32 #49161 Del Skrevet fredag kl 17:32 Har det, Monsen og nasjonalparkene. Har du en favoritt podcast som du følger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 17:37 #49162 Del Skrevet fredag kl 17:37 Vi følger ikke med på podcaster Har du en favorittbok som du leser nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet fredag kl 18:00 #49163 Del Skrevet fredag kl 18:00 Har ikke det nå om dagen Har dere et favoritt program som dere følger med på ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 18:02 #49164 Del Skrevet fredag kl 18:02 Vi følger ikke med på noen spesielle tv-programmer nå Skal du se på film i kveld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet lørdag kl 10:52 #49165 Del Skrevet lørdag kl 10:52 Skal ikke det. Skal dere være hjemme ikveld ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet lørdag kl 12:26 #49166 Del Skrevet lørdag kl 12:26 Jeg skal være hjemme i kveld. Hva skal du ha til middag i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 12:51 #49167 Del Skrevet lørdag kl 12:51 Vi skal ha hamburgere og pommes frites og brus til middag i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤 Skal du spise pizza i kveld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet lørdag kl 18:23 #49168 Del Skrevet lørdag kl 18:23 Skal ikke det, spiste pannekaker. Skal dere drikke mere brus ikveld ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 18:24 #49169 Del Skrevet lørdag kl 18:24 Vi skal drikke en god del brus til i kveld Skal du spise potetgull i kveld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet lørdag kl 20:52 #49170 Del Skrevet lørdag kl 20:52 Jeg har spist en halv pose med potetgull i kveld, sparer bestandig igjen litt til søndagen. Drikker du brus bare i helgene, eller blir det bittelitt ellers i uken også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 20:53 #49171 Del Skrevet lørdag kl 20:53 Vi drikker nok brus 7 dager i uken vi.😉😉 Hender det at du smugspiser litt snop midt i uken?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet lørdag kl 20:56 #49172 Del Skrevet lørdag kl 20:56 Det hender at jeg sprekker fullstendig, og da sluker jeg en sjokolade i bilen på vei hjem fra jobb. Men den største svakheten min er cola, så det hender jeg sprekker et par ganger i uken der også. Stiller du/dere høye krav til dere selv? Er du selvkritisk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 20:57 #49173 Del Skrevet lørdag kl 20:57 Vi var mye mer selvkritiske til oss selv da vi var tenåringer, men vi er ikke det nå lengre Er du et rutinemenneske?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet lørdag kl 21:00 #49174 Del Skrevet lørdag kl 21:00 Jeg er litt rutinemenneske, men jeg er også glad i å kunne ta ting på sparket. Det blir kjedelig med bare rutiner, jeg mener at det er best med en blanding. Bruker du/dere lang tid på badet om morgenen og kvelden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 21:05 #49175 Del Skrevet lørdag kl 21:05 Det varierer egentlig hvor lang tid vi bruker på badet Er du ofte snopesyk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet lørdag kl 21:52 #49176 Del Skrevet lørdag kl 21:52 Ikke mer enn andre tror jeg, men det kan fort bli umulig å ikke ta med seg en sjokolade fra butikken, særlig hvis jeg har PMS Vasker du ofte klær? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 21:54 #49177 Del Skrevet lørdag kl 21:54 Vi vasker klær ganske ofte Liker du husarbeid?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet lørdag kl 21:56 #49178 Del Skrevet lørdag kl 21:56 Liker ikke så godt husarbeid, men jeg er faktisk glad i å rydde. Har du/dere fulle kjøkkenskap? Altså, har dere mye tallerkener, glass, kopper osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 21:57 #49179 Del Skrevet lørdag kl 21:57 Vi har ganske fullt i kjøkkenskapet av det Samler du på pyntegjenstander?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 09:33 #49180 Del Skrevet søndag kl 09:33 Gjør ikke det. Samler du på "roteting" rundt deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå