fugl fønix Skrevet i går, 02:46 #49081 Del Skrevet i går, 02:46 Orket ikke lage noe, så det ble appelsin og vann på meg igår kveld . Skal du ha god kaffe og eggfrokost idag ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 02:58 #49082 Del Skrevet i går, 02:58 Det blir kaffe på oss det vet vi Skal du på butikken i dag?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet i går, 05:13 #49083 Del Skrevet i går, 05:13 Selvsagt Skal du kjøpe klær i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 05:56 #49084 Del Skrevet i går, 05:56 Skal ikke det. Kjenner du deg tiltrukket av gode salg på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 12:44 #49085 Del Skrevet i går, 12:44 Det føler vi oss slett ikke tiltrukket av Har du spist en godlunsj i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet i går, 17:14 #49086 Del Skrevet i går, 17:14 Nybakte rundstykker til lunsj på jobb. Liker du prim? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 17:37 #49087 Del Skrevet i går, 17:37 Vi er ikke noe særlig glade i prim Liker du brunost?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 22 timer siden #49088 Del Skrevet 22 timer siden Brunost er godt, men det må være tine Gudbrandsdalsost. Liker du rødbeter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #49089 Del Skrevet 22 timer siden Vi liker veldig godt rødbeter Liker du sylteagurk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 22 timer siden #49090 Del Skrevet 22 timer siden Jeg er glad i sylteagurk, særlig oppå grov og fersk leverpostei, da er det nesten ustoppelig godt. Liker du/dere å bake brød eller rundstykker selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #49091 Del Skrevet 22 timer siden Vi liker veldig godt å bake brød og rundstykker selv, selv om det er en stund siden sist vi har bakt Liker du å bake boller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 22 timer siden #49092 Del Skrevet 22 timer siden Jeg er ganske glad i å bake boller. Er du/dere god til å holde kjøkkenet ryddig og pent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21 timer siden #49093 Del Skrevet 21 timer siden Vi prøver så godt vi kan, men vi kunne sikkert ha vært flinkere Liker du å ha det ryddig hjemme?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 21 timer siden #49094 Del Skrevet 21 timer siden Jeg er ganske flink til å holde det ryddig rundt meg, men det hender det blir litt rot innimellom. Hva liker dere best ved å sove på dagen og være våken om natten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21 timer siden #49095 Del Skrevet 21 timer siden Vi liker ikke noe spesielt med det, det er bare det at vi har hatt en sånn skakkjørtdøgnrytme fra vi gikk på ungdomsskolen Liker du å være lenge oppe og sove lenge i helgene?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 1 time siden #49096 Del Skrevet 1 time siden Jeg er ofte våken til 02.00 i helgene, og står opp ganske sent. Men jeg liker det, fordi jeg ellers i uken må stå opp tidlig. Synes du at det er et fint landskap da det er vinter? Siden alt er hvitt? ( Så lenge man har snø der hvor man bor, ihvertfall ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 55 minutter siden #49097 Del Skrevet 55 minutter siden Vi kan ikke fordra vinter eller snø Lengter du etter våren nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå