Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 23:35 #49061 Del Skrevet søndag kl 23:35 Vi har 4 favorittartister, det er: John Lennon, Paul McCartney, George Harrison & Ringo Starr (Richard Starkey).♥️♥️♥️♥️ Hva er favorittfargen din?? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet søndag kl 23:36 #49062 Del Skrevet søndag kl 23:36 Lilla Hvilken musikksjanger er favoritten ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 23:38 #49063 Del Skrevet søndag kl 23:38 Rock N Roll er favorittmusikksjangeren vår Hva er favorittmaten din?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet søndag kl 23:39 #49064 Del Skrevet søndag kl 23:39 Det aller meste som har med fisk å gjøre, bortsett fra rakfisk. Er det ryddig i kjøleskapet ditt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet søndag kl 23:42 #49065 Del Skrevet søndag kl 23:42 Er ganske tomt der nå i januar Er fryseren din full ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 23:42 #49066 Del Skrevet søndag kl 23:42 Fryseren vår er nok ganske full ja Liker du sushi?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet mandag kl 17:00 #49067 Del Skrevet mandag kl 17:00 Jeg er ikke sikker på om jeg liker det, for jeg har aldri smakt det. Liker DU/dere sushi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 17:41 #49068 Del Skrevet mandag kl 17:41 Vi er veldig glade i sushi.🥢🥢🍣🍣🍚🍚😋😋 Liker du sardiner?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet mandag kl 18:17 #49069 Del Skrevet mandag kl 18:17 Ikke særlig Liker du leverpostei ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 18:20 #49070 Del Skrevet mandag kl 18:20 Vi synes at leverpostei er helt ok Liker du Makrell i Tomat?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet mandag kl 18:27 #49071 Del Skrevet mandag kl 18:27 Ikke særlig,men måtte spise det mye da jeg var barn, for det er jo så sunt vetdu... Spiser dere tunfisk ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 18:40 #49072 Del Skrevet mandag kl 18:40 Vi spiser tunfisk hvis vi får det servert Liker du tomatsild, rømmesild, sennepssild, sursild?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22 timer siden #49073 Del Skrevet 22 timer siden Ikke i det hele tatt. Er du/dere våkne nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #49074 Del Skrevet 22 timer siden Vi er våkne Skal du snart sove igjen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21 timer siden #49075 Del Skrevet 21 timer siden Håper det. Det ble mye våkenhet i natt, til tross for at jeg har sovet litt. Skal jeg logge av nå kanskje? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21 timer siden #49076 Del Skrevet 21 timer siden Vi tenker at du får gjøre det du mener er best Er du skikkelig trøtt nå?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21 timer siden #49077 Del Skrevet 21 timer siden Jeg er sulten. Skal jeg spise en veldig tidlig frokost og ha en kopp kaffe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21 timer siden #49078 Del Skrevet 21 timer siden (endret) Vi tenker det er en god ide vi.😉😉 Tok du deg en matbit nå?? Endret 21 timer siden av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 5 timer siden #49079 Del Skrevet 5 timer siden Jeg tok meg en matbit når jeg kom hjem, og siden det er kun et par dager før lønning, så er ikke kontoen akkurat full. Så dagens middag ble toast Men med allroundkrydder og dill ble det godt det. Har du spist noe skikkelig digg til middag i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #49080 Del Skrevet 5 timer siden Vi har spist kylling og ris til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍚🍚 Skal du spise noe digg kveldsmat i kveld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå