Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden #48961 Del Skrevet 10 timer siden LiseTV skrev (25 minutter siden): Er du lei deg når snøen smelter bort i januar og du ikke får stå på ski? Så absolutt ikke. Jeg er kjempeglad for at det omtrent ikke finnes snø hos meg nå. La du merke til at @Ciaran og Ciara snarte et helt ulovlig rungende NEI oppi der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6 timer siden #48962 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Så absolutt ikke. Jeg er kjempeglad for at det omtrent ikke finnes snø hos meg nå. La du merke til at @Ciaran og Ciara snarte et helt ulovlig rungende NEI oppi der? Vi merket det, men nå har vi rettet opp i det. Har du spist en godfrokost i dag?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 5 timer siden #48963 Del Skrevet 5 timer siden Ostebaguett med jarlsberg, skinke og hjertesalat, så jeg vil absolutt betegne den som god. Nesten litt luksus........ Hvis du finner en 500 lapp liggende på et gulv inne på en butikk, er du den som leverer den i kassen eller putter den i egen lomme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #48964 Del Skrevet 4 timer siden Hadde nok levert den i kassa. Tenker du at det i en slik situasjon kan bli tatt opp på kamera, fordi noen skal måle ærligheten blant folk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 45 minutter siden #48965 Del Skrevet 45 minutter siden Den tanken har vi ofte tenkt begge to Har du handlet på butikken i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 22 minutter siden #48966 Del Skrevet 22 minutter siden Ikke idag, gjorde unna handlingen igår😊 Har du/dere sett på skiskyting idag ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17 minutter siden #48967 Del Skrevet 17 minutter siden Vi har sett litt på det i dag Skal du se på nyhetene i kveld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 14 minutter siden #48968 Del Skrevet 14 minutter siden Det skal jeg. Skal du/dere være lenge oppe i kveld/natt ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8 minutter siden #48969 Del Skrevet 8 minutter siden Vi skal være våkne i hele natt Skal du kose deg med noe godt i kveld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå