MegJa Skrevet 11. januar #48901 Del Skrevet 11. januar Jeg skulle gjerne gjort det mer. Ser du på deg selv som en kreativ person? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #48902 Del Skrevet 11. januar Vi sier det sånn at Ciaran ser på Ciara som en kreativ person, og Ciara ser på Ciaran som en kreativ person Liker du å planlegge ting?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 11. januar #48903 Del Skrevet 11. januar Jeg liker å planlegge ting. Er du flink til å holde orden på saker og ting, er du/dere flinke til å rydde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #48904 Del Skrevet 11. januar Vi er nok flinkere til å rote enn å rydde. Liker du å holde orden?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 11. januar #48905 Del Skrevet 11. januar Der gjør jeg. Liker du vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #48906 Del Skrevet 11. januar Vi liker ikke vinteren noe særlig Gleder du deg til våren?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 12. januar #48907 Del Skrevet 12. januar Gleder meg veldig til våren. Er våren din favoritt årstid? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 12. januar #48908 Del Skrevet 12. januar Vår og høst for min del. Liker du å stå på ski? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #48909 Del Skrevet 12. januar Vi liker ikke å stå på ski Liker du å gå på skøyter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 12. januar #48910 Del Skrevet 12. januar Ikke noe særlig liker du å gå tur i skogen på våren og lytte til fuglesangen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 12. januar #48911 Del Skrevet 12. januar Det liker jeg veldig godt. Følger du med på den nye serien Boksen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 12. januar #48912 Del Skrevet 12. januar Jeg såg første episode, syntes det var litt kjedelig, men kommer sikkert til å se mer, bare i tilfelle det skjer noe spennende. Har du spist typisk søndagsmiddag i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #48913 Del Skrevet 12. januar Vi har spist kyllinglår og pommes frites til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍟🍟 Spiser du alltid dessert på søndager?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 12. januar #48914 Del Skrevet 12. januar Spiser sjelden dessert spiser du alltid godis i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #48915 Del Skrevet 12. januar Vi må alltid ha litt godis i helgen Spiser du alltid pottis (potetgull) i helgen?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 13. januar #48916 Del Skrevet 13. januar Spiser det aldri. Spiser du sjokolade i helgene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #48917 Del Skrevet 13. januar Vi spiser alltid sjokolade om helgen Drikker du brus om helgen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 13. januar #48918 Del Skrevet 13. januar Alltid. Litt for ofte i ukedagene også 😉😊. Spiser du frukt og grønt hver dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #48919 Del Skrevet 13. januar Vi prøver å spise det hver dag.😉😉 Drikker du te nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 13. januar #48920 Del Skrevet 13. januar Jeg drikker farris nå. Liker du/dere å gå på kino? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå