MegJa Skrevet 5 timer siden #48901 Del Skrevet 5 timer siden Jeg skulle gjerne gjort det mer. Ser du på deg selv som en kreativ person? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #48902 Del Skrevet 5 timer siden Vi sier det sånn at Ciaran ser på Ciara som en kreativ person, og Ciara ser på Ciaran som en kreativ person Liker du å planlegge ting?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 5 timer siden #48903 Del Skrevet 5 timer siden Jeg liker å planlegge ting. Er du flink til å holde orden på saker og ting, er du/dere flinke til å rydde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #48904 Del Skrevet 5 timer siden Vi er nok flinkere til å rote enn å rydde. Liker du å holde orden?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 4 timer siden #48905 Del Skrevet 4 timer siden Der gjør jeg. Liker du vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #48906 Del Skrevet 4 timer siden Vi liker ikke vinteren noe særlig Gleder du deg til våren?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå