MegJa Skrevet 11. januar #48881 Skrevet 11. januar Jeg skulle gjerne gjort det mer. Ser du på deg selv som en kreativ person?
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #48882 Skrevet 11. januar Vi sier det sånn at Ciaran ser på Ciara som en kreativ person, og Ciara ser på Ciaran som en kreativ person Liker du å planlegge ting?? 1
MegJa Skrevet 11. januar #48883 Skrevet 11. januar Jeg liker å planlegge ting. Er du flink til å holde orden på saker og ting, er du/dere flinke til å rydde?
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #48884 Skrevet 11. januar Vi er nok flinkere til å rote enn å rydde. Liker du å holde orden??
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #48886 Skrevet 11. januar Vi liker ikke vinteren noe særlig Gleder du deg til våren??
Phoenix Heart Skrevet 12. januar #48887 Skrevet 12. januar Gleder meg veldig til våren. Er våren din favoritt årstid?
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #48889 Skrevet 12. januar Vi liker ikke å stå på ski Liker du å gå på skøyter??
jukkapalme Skrevet 12. januar #48890 Skrevet 12. januar Ikke noe særlig liker du å gå tur i skogen på våren og lytte til fuglesangen?
Phoenix Heart Skrevet 12. januar #48891 Skrevet 12. januar Det liker jeg veldig godt. Følger du med på den nye serien Boksen?
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 12. januar #48892 Skrevet 12. januar Jeg såg første episode, syntes det var litt kjedelig, men kommer sikkert til å se mer, bare i tilfelle det skjer noe spennende. Har du spist typisk søndagsmiddag i dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #48893 Skrevet 12. januar Vi har spist kyllinglår og pommes frites til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍟🍟 Spiser du alltid dessert på søndager??
jukkapalme Skrevet 12. januar #48894 Skrevet 12. januar Spiser sjelden dessert spiser du alltid godis i helgen?
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #48895 Skrevet 12. januar Vi må alltid ha litt godis i helgen Spiser du alltid pottis (potetgull) i helgen??
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #48897 Skrevet 13. januar Vi spiser alltid sjokolade om helgen Drikker du brus om helgen??
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 13. januar #48898 Skrevet 13. januar Alltid. Litt for ofte i ukedagene også 😉😊. Spiser du frukt og grønt hver dag? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #48899 Skrevet 13. januar Vi prøver å spise det hver dag.😉😉 Drikker du te nå??
MegJa Skrevet 13. januar #48900 Skrevet 13. januar Jeg drikker farris nå. Liker du/dere å gå på kino?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå