Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar #48822 Skrevet 8. januar Vi er to ekte hjemmeværende natteranglere. Spiser du kveldsmat nå??
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 8. januar #48823 Skrevet 8. januar Jeg drikker kvelds te nå. Pleier du å spise kveldsmat?
Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar #48824 Skrevet 8. januar Vi pleier å spise både kveldsmat og nattmat Hender det at du også spiser nattmat??
MegJa Skrevet 8. januar #48825 Skrevet 8. januar Nattmat tror jeg aldri at jeg har spist, bare kveldsmat. Har du en favoritt film?
Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar #48826 Skrevet 8. januar Vi kommer ikke på noen favorittfilmer vi har Har du en favoritt tv-serie??
Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar #48828 Skrevet 8. januar Favorittbandet vårt er The Beatles.♥️♥️♥️♥️ Har du en favorittmatrett??
Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar #48830 Skrevet 8. januar Vi har mye forskjellig favorittgodtesnop Har du en favorittfarge??
Ciaran og Ciara Skrevet 9. januar #48832 Skrevet 9. januar Vi liker godt sild på hardkokte egg på brødskivene Liker du spekemat??
MegJa Skrevet 9. januar #48833 Skrevet 9. januar Jeg liker spekemat. Pleier du å kjøpe brød og bakervarer på butikken, eller liker du å bake egne brød eller rundstykker?
Ciaran og Ciara Skrevet 9. januar #48837 Skrevet 9. januar Vi har nok drukket opp all julebrusen vår Har du spist opp alle julekakene fra julen
jukkapalme Skrevet 9. januar #48838 Skrevet 9. januar Har ikke hatt noe særlig kaker i år siden jeg lå på sykehus hele julen, men har spist litt kokosmakroner og kransekakestenger og det er tomt liker du kransekake?
Ciaran og Ciara Skrevet 9. januar #48839 Skrevet 9. januar Vi synes at kransekake er helt ok Liker du smultringer??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå