Ciaran og Ciara Skrevet 9. januar #48821 Del Skrevet 9. januar Vi liker veldig godt pepperkaker Liker du krumkaker?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. januar #48822 Del Skrevet 9. januar Det gjør jeg liker du serinakaker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. januar #48823 Del Skrevet 9. januar (endret) Det liker vi Liker du sirupsnitter?? Endret 9. januar av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 9. januar #48824 Del Skrevet 9. januar Jeg synes at sirupssnitter er godt. Liker du sirupstynnkake? ( Psssst, glemte dere et lite øyeblikk at det ikke er lov å svare ja eller nei? 😉 ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. januar #48825 Del Skrevet 9. januar MegJa skrev (2 minutter siden): Jeg synes at sirupssnitter er godt. Liker du sirupstynnkake? ( Psssst, glemte dere et lite øyeblikk at det ikke er lov å svare ja eller nei? 😉 ). Det gikk litt i surr for oss der. vi liker godt siruptynnkake Liker du fattigmann?? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 9. januar #48826 Del Skrevet 9. januar Jeg liker fattigmann. Liker du/dere Dronningsjokolade? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. januar #48827 Del Skrevet 9. januar Vi synes at den er helt ok Liker du brunepinner?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 10. januar #48828 Del Skrevet 10. januar ❤️ det. Gleder du deg til Lars Monsen kommer tilbake på skjermen imorgen? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. januar #48829 Del Skrevet 10. januar Vi visste ikke at han skulle tilbake på skjermen i morgen. Skal du se på programmet til Lars Monsen i morgen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 10. januar #48830 Del Skrevet 10. januar Det skal jeg 😇, han kommer på nrk 1 i morgen kveld, premiere på ny serie. ( I år er det friluftslivets år. ) Liker du/dere naturprogrammer ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. januar #48831 Del Skrevet 10. januar Vi liker ganske godt naturprogrammer Liker du å være ute i naturen?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 10. januar #48832 Del Skrevet 10. januar Det gjør jeg 🥰 Liker du/dere å være ute i naturen da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. januar #48833 Del Skrevet 10. januar Vi liker godt å gå på skogsturer og fjellturer Liker du å gå i skogen og på fjellet?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 10. januar #48834 Del Skrevet 10. januar Det gjør jeg 🌲🌄🏔☃️🌞 Liker du/dere å dra på telttur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. januar #48835 Del Skrevet 10. januar Vi var mye på telttur da vi var barn og tenåringer, men vi har ikke vært så mye på telttur etter at vi ble voksne Liker du å gå på skiturer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. januar #48836 Del Skrevet 10. januar Ikke så glad i å gå på ski liker du å dra på sykkelturer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. januar #48837 Del Skrevet 10. januar Vi synes at det er helt ok med å dra på sykkelturer Liker du å dra på bilturer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 10. januar #48838 Del Skrevet 10. januar Jeg er veldig glad i bilturer. Har du mulighet til å handle i Sverige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. januar #48839 Del Skrevet 10. januar Vi har aldri vært i Sverige, men det hadde blitt en lang tur siden vi bor i Bergen Har du handlet i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. januar #48840 Del Skrevet 10. januar Det medfører riktighet at jeg har blåst noen penger i dag gitt. Biter du tånegler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå