LiseTV Skrevet i går, 20:25 #48821 Del Skrevet i går, 20:25 Er AA menneske Liker du rødvin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 20:26 #48822 Del Skrevet i går, 20:26 Vi er to ekte hjemmeværende natteranglere. Spiser du kveldsmat nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffe(vimse) kopp Skrevet i går, 21:08 #48823 Del Skrevet i går, 21:08 Jeg drikker kvelds te nå. Pleier du å spise kveldsmat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 21:09 #48824 Del Skrevet i går, 21:09 Vi pleier å spise både kveldsmat og nattmat Hender det at du også spiser nattmat?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet i går, 21:14 #48825 Del Skrevet i går, 21:14 Nattmat tror jeg aldri at jeg har spist, bare kveldsmat. Har du en favoritt film? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 21:16 #48826 Del Skrevet i går, 21:16 Vi kommer ikke på noen favorittfilmer vi har Har du en favoritt tv-serie?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 22 timer siden #48827 Del Skrevet 22 timer siden Det har jeg Har du et favorittband? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #48828 Del Skrevet 22 timer siden Favorittbandet vårt er The Beatles.♥️♥️♥️♥️ Har du en favorittmatrett?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 22 timer siden #48829 Del Skrevet 22 timer siden Jeg har flere har du et favorittgodtesnop? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #48830 Del Skrevet 22 timer siden Vi har mye forskjellig favorittgodtesnop Har du en favorittfarge?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 9 timer siden #48831 Del Skrevet 9 timer siden Blått Liker dere sild på maten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #48832 Del Skrevet 4 timer siden Vi liker godt sild på hardkokte egg på brødskivene Liker du spekemat?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 3 timer siden #48833 Del Skrevet 3 timer siden Jeg liker spekemat. Pleier du å kjøpe brød og bakervarer på butikken, eller liker du å bake egne brød eller rundstykker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 3 timer siden #48834 Del Skrevet 3 timer siden Bytter på litt Ser du på kjendis-farmen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #48835 Del Skrevet 3 timer siden Det ser vi ikke på Drikker du kaffe nå?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 3 timer siden #48836 Del Skrevet 3 timer siden Gjør ikke det har du igjen julebrus fra julen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #48837 Del Skrevet 3 timer siden Vi har nok drukket opp all julebrusen vår Har du spist opp alle julekakene fra julen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 3 timer siden #48838 Del Skrevet 3 timer siden Har ikke hatt noe særlig kaker i år siden jeg lå på sykehus hele julen, men har spist litt kokosmakroner og kransekakestenger og det er tomt liker du kransekake? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #48839 Del Skrevet 3 timer siden Vi synes at kransekake er helt ok Liker du smultringer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 3 timer siden #48840 Del Skrevet 3 timer siden Er godt det liker du pepperkaker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå