Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #48761 Skrevet 5. januar Det liker vi veldig godt Liker du italienskmat??
MegJa Skrevet 5. januar #48762 Skrevet 5. januar Jeg har dessverre ikke smakt så mye av det. Liker du fårikål?
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #48763 Skrevet 5. januar Vi liker veldig godt fårikål Liker du smalahove??
jukkapalme Skrevet 5. januar #48764 Skrevet 5. januar Aldri smakt, frister ikke heller liker du blodpølse?
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 5. januar #48766 Skrevet 5. januar Aldri smakt, men riktig tilberedt og med godt tilbehør, så er det sikkert godt. Liker du krabbe og reker?
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #48767 Skrevet 5. januar Vi liker veldig godt krabbe og reke, og vi liker også godt kreps og hummer Spiser du ofte fisk??
MegJa Skrevet 5. januar #48769 Skrevet 5. januar Jeg vet ikke, jeg har aldri smakt det. Pleier du å legge deg tidlig da du skal på jobb dagen etter?
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #48770 Skrevet 5. januar Vi er veldig glade i sushi Liker du meksikanskmat??
MegJa Skrevet 5. januar #48771 Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Ja!! Liker du torsketunge?? Glemte dere at det ikke er lov å svare ja eller nei??😉😉
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #48772 Skrevet 5. januar MegJa skrev (Akkurat nå): Glemte dere at det ikke er lov å svare ja eller nei??😉😉 Vi tok feil av trådene det gikk litt i surr for oss her. Tilbake til leken: Drikker du vann nå??
MegJa Skrevet 5. januar #48773 Skrevet 5. januar ( ) Jeg drikker vann nå. Har du hørt på musikk i dag? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #48774 Skrevet 5. januar Vi har hørt på masse musikk i dag. Skal du snart pusse tennene??
MegJa Skrevet 5. januar #48775 Skrevet 5. januar Tennene er allerede pusset, grundig. Er du/dere flinke til å bruke tanntråd hver dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #48776 Skrevet 5. januar Vi prøver å være flinke på det, men vi skeier av og til litt ut der. Er du trøtt nå??
MegJa Skrevet 5. januar #48777 Skrevet 5. januar Jeg er ganske så trøtt nå. Har du lagt planer for morgendagens middag enda?
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #48778 Skrevet 5. januar Vi skal ha fleskepannekaker til middag i morgen.🥞🥞🥓🥓😋😋 Skal du spise en god frokost i morgen tidlig??
MegJa Skrevet 5. januar #48779 Skrevet 5. januar Hvis jeg får tid. Er du/dere flinke til å handle for hele uken på butikken, eller handler dere litt hver dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 6. januar #48780 Skrevet 6. januar Det blir nok litt handling hver dag på oss Lar du deg ofte friste til å kjøpe snop når du er på butikken??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå