Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #48741 Skrevet 5. januar Vi har ikke hytte så det blir hjemmepåske på oss Koser du deg med snop nå??
fugl fønix Skrevet 5. januar #48742 Skrevet 5. januar ( Hjemmepåske er også koselig da 😊 ) spiser ikke snop nå, har pusset tenner og da er ingenting godt. Skal dere ha lang sommerferie i år ? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #48743 Skrevet 5. januar Vi har ferie hele året, så da blir sommerferien vår også lang.😉😉 Skal du være våken lenge i natt??
Kryneren Skrevet 5. januar #48744 Skrevet 5. januar Håper på fem uker, men neppe i ett strekk. Har du planlagt hva du skal gjøre i sommer?
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #48745 Skrevet 5. januar Vi har planer om å slappe av i morgen Drikker du vann nå??
MarianneE Skrevet 5. januar #48746 Skrevet 5. januar Det gjør jeg ikke. Her er det -13 ute, er det kaldt hos deg?
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #48747 Skrevet 5. januar Vi har det også kaldt ute hos oss i dag Drikker du kaffe nå??
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #48749 Skrevet 5. januar Snøen laver ned her i Bergen hos oss nå Spiser du lunsj nå??
MegJa Skrevet 5. januar #48750 Skrevet 5. januar Jeg sto opp seint, så dagens middag blir nok å regnes som dagens lunsj også. Hvilken tv serie er din favoritt opp igjennom tidene?
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #48751 Skrevet 5. januar Vi har egentlig ingen favoritt tv-serie Har du spist en god søndagsmiddag i dag??
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #48753 Skrevet 5. januar Vi pakket ned julen på nyttårsaften Har du måket snø i dag??
MegJa Skrevet 5. januar #48754 Skrevet 5. januar Jeg har ikke vært ute og måket i dag, men jeg vet jeg må gjøre det i morgen. Dessverre. Har du spist godteri i dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #48755 Skrevet 5. januar Vi har spist en god del snop i dag Har du spist nøtter i dag??
MarianneE Skrevet 5. januar #48756 Skrevet 5. januar Noen valnøtter. Jeg ligger på sofaen nå. Gjør du og?
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #48757 Skrevet 5. januar Vi ligger ikke på noen sofaer nå, vi sitter foran pc-en nå Spiser du potetgull nå??
MegJa Skrevet 5. januar #48758 Skrevet 5. januar Jeg spiste opp posen med potetgull fra i går tidligere i dag. Hvilken type nøtt er favoritten din?
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #48759 Skrevet 5. januar Vi har chilinøtter som våre favorittnøtter Liker du sterk mat??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå