LiseTV Skrevet torsdag kl 20:39 #48481 Del Skrevet torsdag kl 20:39 Tørr ikke prøve en gang. Livet er for kort likevel. Kan du å kjøre traktor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 20:47 #48482 Del Skrevet torsdag kl 20:47 Vi kan nok ikke det Er du flink til å stupe kråke?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet fredag kl 06:11 #48483 Del Skrevet fredag kl 06:11 Jeg og tanteungene mine er kjempeflinke i å stupe kråke. Så ligger nok i slekta. Er du flink til å hinke på ett bein? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 11:02 #48484 Del Skrevet fredag kl 11:02 Vi er ikke så flinke til det noen av oss. Har du drevet med turn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet fredag kl 18:08 #48485 Del Skrevet fredag kl 18:08 Jeg gikk en meget kort stund på turn i barndommen. Kan du selvforsvar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet fredag kl 18:10 #48486 Del Skrevet fredag kl 18:10 Ikke et eneste knep eller teknikk. Hvilken alder synes du var best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 18:16 #48487 Del Skrevet fredag kl 18:16 Vi må si 21, siden vi begge to er 21 år gamle.😉😉 Har du vært på skitur i år?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 1 time siden #48488 Del Skrevet 1 time siden (endret) Jeg har ikke stått på ski på mange år Har du noen gang mistenkt at @Ciaran og Ciara er @Lur Venn? Endret 1 time siden av Nadya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå