Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 07:14 #48341 Del Skrevet tirsdag kl 07:14 Det gjør jeg ikke. Godt forsøk, C&C. Har du lyttet til nyheter på radio i dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet tirsdag kl 10:33 #48342 Del Skrevet tirsdag kl 10:33 Det gjør jeg aldri ser du på nyhetene hver dag ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 12:29 #48343 Del Skrevet tirsdag kl 12:29 Vi ser aldri på nyhetene siden vi ikke har tv, v i hører bare på nyhetene på radio. Og det hører vi på hver dag Drikker du kaffe nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet tirsdag kl 21:07 #48344 Del Skrevet tirsdag kl 21:07 Jeg drikker ikke kaffe nå, men jeg drikker vann. Har du en favoritt julefilm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 21:26 #48345 Del Skrevet tirsdag kl 21:26 (endret) Vi har ikke noen favorittjulefilmer Har du noen favorittjulekaker?? Endret tirsdag kl 21:26 av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl 08:48 #48346 Del Skrevet onsdag kl 08:48 Delfia er og blir min favoritt. Har du et skikkelig godt minne fra en juleopplevelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 12:51 #48347 Del Skrevet onsdag kl 12:51 Vi kommer ikke på noen nå Gleder du deg til jul?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet onsdag kl 21:19 #48348 Del Skrevet onsdag kl 21:19 Veldig Love Actutally eller the holiday? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 21:26 #48349 Del Skrevet onsdag kl 21:26 Vi må nok si The Holliday Gleder du deg til nyttår?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet torsdag kl 11:02 #48350 Del Skrevet torsdag kl 11:02 Klart det! Neste år er jo et jubelår! \:D/ Har du noen nevneverdige nyttårsforsetter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 17:25 #48351 Del Skrevet torsdag kl 17:25 Vi driver ikke med nyttårsforsetter Skyter du opp fyrverkeri på nyttårsaften?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet fredag kl 17:01 #48352 Del Skrevet fredag kl 17:01 Gjorde alltid det før, men ikke gjort det på flere år nå. Har du handlet på Black Friday? Gjort noe kupp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 17:24 #48353 Del Skrevet fredag kl 17:24 Vi har nok ikke det Skal du spise taco i kveld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl 17:55 #48354 Del Skrevet fredag kl 17:55 Hadde litt på en wrap i går, men ikke i dag. Er wrap godt syns du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 18:02 #48355 Del Skrevet fredag kl 18:02 Vi synes at det er ganske godt. Synes du at poteter er digg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet fredag kl 23:08 #48356 Del Skrevet fredag kl 23:08 Jeg digger poteter Vasker og sparer du på brukte yoghurtbegre, syltetøybokser og annet nyttig emballasje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet fredag kl 23:16 #48357 Del Skrevet fredag kl 23:16 Jeg gjør nok ikke det hjemme, men vasker plastemballasjen før jeg kaster det i plastavfall. På jobben sparer vi på en del av det. Hvilke julekalendere på tv tenker du å følge med på i år? Noen favoritter generelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 23:39 #48358 Del Skrevet fredag kl 23:39 Vi har nok ingen favoritter der. Spiser du snop nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16 timer siden #48359 Del Skrevet 16 timer siden Jeg spiser en wienerpølse rett i kroppen. Er det dagen for småspising hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16 timer siden #48360 Del Skrevet 16 timer siden Kanskje regner det hos deg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå