Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober #47841 Del Skrevet 7. oktober Cassidy Tvillingene synes at snorking kan være nokså irriterende, både Ciaran og Ciara. Abonnerer du på noen papiraviser?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 8. oktober #47842 Del Skrevet 8. oktober Jeg abonnerer kun på et tidsskrift som kommer ut noen få ganger i året. Har du hatt nattlige erotiske drømmer om noen du overhodet ikke er tiltrukket av i virkeligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. oktober #47843 Del Skrevet 8. oktober Det vil Cassidy Tvillingene helst holde for oss selv både Ciaran og Ciara. Ser du på nyheter hver dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 8. oktober #47844 Del Skrevet 8. oktober Jeg ser ikke på nyheter, bare leser nettaviser. Har du spist godteri i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 8. oktober #47845 Del Skrevet 8. oktober Hell no! Det er ikke lørdag i dag Har du vasket bilen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. oktober #47846 Del Skrevet 8. oktober Cassidy Tvillingene har ikke bil, så vi har ikke vasket noen bil i dag. Har du vasket huset i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 8. oktober #47847 Del Skrevet 8. oktober Jeg har kun vasket meg selv og ei brødfjøl i dag. Har du skiftet til vinterdekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. oktober #47848 Del Skrevet 8. oktober Cassidy Tvillingene har ikke bil, så derfor har vi heller ikke skiftet til vinterdekk. Har du spist en god middag i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 9. oktober #47849 Del Skrevet 9. oktober Jeg skal snart fortære dagens første varme måltid. Har du en tom skuff du ikke bruker til noe som helst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. oktober #47850 Del Skrevet 9. oktober Cassidy Tvillingene har en sånn skuff på kjøkkenet vårt i kjellerleiligheten vår. Er du trøtt nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 10. oktober #47851 Del Skrevet 10. oktober Ikke egentlig, dessverre er døgnrytmen ødelagt IGJEN 😭 Drikker du brus i ukedagene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober #47852 Del Skrevet 10. oktober Cassidy Tvillingene drikker brus alle 7 dagene i uken både Ciaran og Ciara. Spiser du potetgull i ukedagene?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober #47853 Del Skrevet 10. oktober Skal det i dag, så det må jeg da kanskje bekrefte? Spiser du ofte potetgull? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober #47854 Del Skrevet 10. oktober Cassidy Tvillingene spiser ganske ofte potetgull både Ciaran og Ciara. Spiser du ofte iskrem?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober #47855 Del Skrevet 10. oktober Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Spiser du ofte iskrem?? I perioder nesten hver dag, men ikke for tiden. Det har roet seg litt. En solid gang i uka tenker jeg. I dag blir det. Kjenner du på lyst til å spise pepperkaker nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 10. oktober #47856 Del Skrevet 10. oktober Det gjør jeg ikke, liker ikke pepperkaker så godt. Er du glad i julebakst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. oktober #47857 Del Skrevet 10. oktober Litt skal du ha adventskalender i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober #47858 Del Skrevet 10. oktober Har aldri det. Har du planlagt hvor du skal "feire" denne jul og nyttår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober #47859 Del Skrevet 10. oktober Cassidy Tvillingene skal feire julen og nyåret hjemme i kjellerleiligheten vår. Får du besøk i julen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 10. oktober #47860 Del Skrevet 10. oktober (endret) Får besøk av søsken og tantebarn, da jeg skal stelle i stand juleverksted. Pleier du ha champagne på nyttårsaften? Endret 10. oktober av Disney Adult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå