Gjest Queenblue Skrevet 7. mars 2005 #201 Del Skrevet 7. mars 2005 jeg kjører bil, men bruker mest apostlenes hester. Røyker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 7. mars 2005 #202 Del Skrevet 7. mars 2005 gjør nok det, vet det er dumt og at jeg burde slutte...men funker det??!!! Har du prøvd å slutte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 7. mars 2005 #203 Del Skrevet 7. mars 2005 Ikke seriøst, koser meg igrunnen med røyken (fy og skam!) Synes du den nye røykeloven er bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 7. mars 2005 #204 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg synes den er bra, men jeg blir med vennene mine ut når de skal røyke. Akkurat som jeg gjorde før den kom. De røyker ute. Drikker du mye kaffe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Angelina Skrevet 7. mars 2005 #205 Del Skrevet 7. mars 2005 Det gjør jeg ikke!! Det var ikke så enkelt, holdte på og svare ***, men det gjorde jeg ikke Hvis moren din spør deg pent, om du kan være så snill og ta oppvasken, hva svarer du da?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 7. mars 2005 #206 Del Skrevet 7. mars 2005 Da svarer jeg nok; kan jeg vær så snill å slippe?! Hater det.... Har du sett på nyhetene idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 7. mars 2005 #207 Del Skrevet 7. mars 2005 Ser aldri på nyhetene jeg... Har du?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 7. mars 2005 #208 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg har hørt litt fra nyhetene fra TV'r som står på rundt om. Har du/dere fler enn to TV'er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 7. mars 2005 #209 Del Skrevet 7. mars 2005 Har 2.. En i stua og en på kjøkken... + en i kjelleren og da, men den bllir aldri brukt.. Hørte du noen spennende nyheter da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 7. mars 2005 #210 Del Skrevet 7. mars 2005 Hørte at Munch maleriene var kommet til rette - og kjeltringene var tatt. Men det er også det eneste. Leser du aviser hver dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 7. mars 2005 #211 Del Skrevet 7. mars 2005 Hehe... Aldri.... Har du mange barn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 7. mars 2005 #212 Del Skrevet 7. mars 2005 Ikke mindre enn fire! Og hund! Vil du ha flere barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 7. mars 2005 #213 Del Skrevet 7. mars 2005 Det kommer ikke på tale... Og er så og si ikke mulig heller lengre... Bare gutter du har?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 7. mars 2005 #214 Del Skrevet 7. mars 2005 Det vil jeg ikke, for det holder med tre. Skal du på ferie til sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 7. mars 2005 #215 Del Skrevet 7. mars 2005 To små piker, to store gutter. Har du noen dyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 7. mars 2005 #216 Del Skrevet 7. mars 2005 Ikke et eneste ett... Vi er uenige om hvilket dyr vi skal ha Skal du til Danmark i sommer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marpessa Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #217 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg skal ikke til Danmark men Spania. Har du kjørt bil i fylla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marpessa Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #218 Del Skrevet 8. mars 2005 Det er nok ikke jeg personen til å svare på :-) Men nei, jeg synes det bare høres fint ut Tror du på kjærligheten? Her har Kafka svart noe h*n ikke skal!!! :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 8. mars 2005 #219 Del Skrevet 8. mars 2005 Det er jeg stolt over at jeg aldri har gjort! Har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 8. mars 2005 #220 Del Skrevet 8. mars 2005 ALDRI Liker du deg på KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå