Gå til innhold

Hva er galt med snille menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det sies at snille menn ikke får seg dame, stemmer dette?

Er det feil å være snill, eller bør en bli mer bad guy?

Leser i flere forum at de "snille" sliter med damene, hvorfor er det slik ? 

Anonymkode: ec530...d44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke feil å være snill. Men mange menn som påpeker at de er såå snille som ikke er det. To av de jeg har dette måtte hele tiden fortelle meg hvor da snille de var i forhold til andre menn. Det er også de som har trykt meg mest ned med kommentarene sine. De var også veldig usikre og på jakt etter bekreftelse hele tiden.

Og hva legger man egentlig i ordet snill? For meg er ordet litt intetsigende. Det var det vi beskrev personer vi ikke kjente så godt da vi var yngre:p

• Liker 24
Skrevet

det er ingen utfordring eller mystikk med snille menn, derfor blir de fort kjedelige og tatt for gitt.
er akkurat som f,eks sport og spill.
hvis det er for lett og forutsigbart så bytter du til noe annet.

• Liker 8
Skrevet

Det er ikke feil å være snill! Jeg ønsker meg en snill mann, men de er jo helt håpløse og finne.

Kan kanskje være enig i at det kan være litt kjedelig, men tar det over en bad guy any day!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en snill mann, støttende, lyttende og fantastisk. 

Anonymkode: 21ff2...cbe

• Liker 4
Skrevet

Mange forveksler snill med kjedelig og tafatt. Særlig menn har en veldig svarthvitt og etter min mening feilaktig definisjon av hva det vil si å være en snill mann. Jeg er sammen med en snill mann. Han er også morsom, livlig, rampete, smart og populær både blant kvinner og menn. Snill for meg er å ha et godt hjerte og omtanke for andre enn bare seg selv. I det ligger også en viss grad av sjenerøsitet. Mennene som skriver på KG om at de er for snille for å få seg dame virker ofte alt annet enn snille. 

Skrevet

Da kan man vel like gjerne stille spørsmålet "hva er galt med snille damer"? Det er da snille damer som sliter med å få menn også. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Alle vil jo ha en snill mann. Dog er det ikke kun snillhet som betyr noe. Og har faktisk aldri møtt et menneske som ikke selv mener de er snille, selv om de ikke er det. Mindre hyggelige mennesker er de som oftedt mangler selvinnsikt

Anonymkode: 75bc4...8f4

• Liker 6
Gjest PeleWasShite
Skrevet

Det har ingenting å gjøre med "snill vs. slem", og alt å gjøre med "pen vs. stygg".

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting galt med snille menn. Kvinner vil ha snille menn. 

Anonymkode: 6b26c...05b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, godjenten said:

Da kan man vel like gjerne stille spørsmålet "hva er galt med snille damer"? Det er da snille damer som sliter med å få menn også. 

Kun fordi de er kresen i så fall, eller en 1/10.

Anonymkode: 57936...e48

Skrevet

De mennene som hevder at de er "for snille til å få seg dame" og hevder at "kvinner vil bare ha en bad boy", er de mennene som bare skal ha påskudd til å være skikkelig drittsekk mot kvinner. Det er de som kaller de virkelig snille mennene for "tøffel", "pussy-whipped" og lignende, bare fordi at disse respekterer kvinner og behandler dem bra.

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Menn som omtaler seg selv som snille har en misforstått oppfatning av hva som virkelig teller. De har ofte null innsikt og evne til å se helheten i alt de gjør som er såkalt "snilt".

Gi meg heller en mann med integritet og som evner å finne en balanse og bestreber å gjøre ting på alle områder ut fra integritet og rettferdighet og samtidig har empati og ser når nok er nok. Pluss evner å innrømme sine feiler og mangler uten å frykte å miste ansikt eller at kvinna skal måtte påvise det.

Anonymkode: 9d1e9...088

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Det handler jo ikke om å være snill, som i å gjøre gode gjerninger, og ønske folk godt.  "Snille" menn som sliter, er de som er for forsiktige til å flørte eller prøve seg, eller prøver å gjøre alt for å bli likt av kvinnen. 

Anonymkode: f61dc...867

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det handler jo ikke om å være snill, som i å gjøre gode gjerninger, og ønske folk godt.  "Snille" menn som sliter, er de som er for forsiktige til å flørte eller prøve seg, eller prøver å gjøre alt for å bli likt av kvinnen. 

Anonymkode: f61dc...867

Du har et poeng der, og det samme gjelder for kvinner som er likedan: begge opplever dessverre ofte å bli utnyttet og/eller ignorert. Jfr. "dumsnill".

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Menn som kaller seg selv snille er som oftest ikke det, de gjør noe «snilt» for så å bruke dette mot deg i enhver situasjon. «Jeg gjør alt for deg, du bryr deg ikke om meg». Manipulerende sutrekopper.

Anonymkode: 2dcea...be7

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Forskjell på snill og dørmatte.

Kjæresten min er veldig snill (og det er jeg som kaller han det - han sier at han bare gjør sitt beste), men samtidig så er han utrolig interessant. Det er ikke en motsetning på å være snill og å være en interessant person som overrasker til stadighet :)

Jeg foretrekker helt klart en snill man, jeg gidder ikke spill.

Anonymkode: 5d567...e74

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Mange tror det verste en mann kan gjøre mot en kvinne er å være utro, voldta, banke barna hennes og svindle henne for alle pengene hennes. Det er det ikke. Det verste en mann kan gjøre mot en kvinne er å kjede henne. Og ingen klarer det bedre enn en "snill" mann.

Anonymkode: 5cb8f...46d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Mange tror det verste en mann kan gjøre mot en kvinne er å være utro, voldta, banke barna hennes og svindle henne for alle pengene hennes. Det er det ikke. Det verste en mann kan gjøre mot en kvinne er å kjede henne. Og ingen klarer det bedre enn en "snill" mann.

:blink:

Anonymkode: b3623...931

• Liker 16
Gjest PeleWasShite
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stålsett deg, for her blir det krig på minst to fronter.

:popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...