Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er i første PP og testet kun litt halvveis etter EL. Alle testene var (veldig) negative. Men hadde EL slim med litt blod i rundt da appen Flo mente jeg skulle ha eggløsning. 

Har egentlig ikke så stor tro på at det har klaffet. Men lurer likevel på når jeg skal ta test. Skal nemlig på fest i morgen og har tenkt å ta (noen få) glass med alkohol.

Er det vits å teste i morgen før festen? Det vil være syklusdag 23 og IKM er 5. mai. 

Takk ☺️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mest sannsynlig vil det være for tidlig med en test :) hvor mange dager ca er det siden eggløsning?

Skrevet

Takk for svar! Ja er jo egentlig enig i det  :)Tror det vil være 7-9 dpo i morgen. Men aner jo egentlig ikke. Spørst om det kanskje blir en test i morgen bare i tilfelle det skulle dukke opp noe på den. Vil jo i såfall droppe de 1-2 enhetene jeg ellers ville drukket. 

Skrevet

Er nok for tidlig, men det skader ikke. Når det er sagt, hadde jeg levd som vanlig...  

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker det samme, lev som vanlig men med litt måtehold.

Ved forrige graviditet måtte jeg ta røntgen i uke 4 pga knekt/bristet ribbein og googlet en del bare for å bekrefte hva legene fortalte meg om at det skulle gå fint mtp svangerskap. 
Leste da at alt som gjøres før uke 4 ikke har noe å si for embryo da det er på et så tidlig stadie at det ikke vil påvirke det. 

Anonymkode: 5b20f...3fb

Skrevet

Takk for svar dere. Tok en test i dag tidlig. Selvsagt helt negativ :fnise: Men tenker det samme som dere, lever tilnærmet som vanlig men med litt mer måtehold. Så får jeg vente til neste helg med eventuell ny test :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...