Gå til innhold

Alt for glad i kjørelæreren min..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Huff det er nesten litt tragisk.. Trodde aldri jeg skulle bli en av disse som likte læreren sin. Han er så søt og snill, og er så flink til å motivere. Trodde aldri noen skulle lære meg å kjøre bil, men det har han klart. Synes det er så vanskelig å skulle slutte med kjøretimene snart, får nesten en sånn ekkel følelse bare av å tenke på det, nesten som en mini-kjærlighetssorg. Nå blir jeg alt for fort glad i mennesker som virkelig «ser» meg, og har kanskje noe med at jeg er ensom ellers.. har dere noen tips til hvordan jeg skal komme meg over dette med å like han? Han har trossalt barn og kjæreste. 

Hilsen rare meg

Anonymkode: 5a214...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det går nok over når du slutter å ha kjøretimer hos han

Anonymkode: f9246...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oj, hvor kjører du? Hvis det er i Oslo vil jeg gjerne få tips :P Jeg kunne godt tenkt meg en slik kjørelærer! Har nemlig motsatt problem, gruer meg som en hund når jeg skal ha kjøretimer for jeg får helt avsmak av min lærer! 

Anonymkode: 35e40...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for svar dere! Det går nok over, er bare så kjipt å vite at det er slutt. Føler det er helt teit, men man tilbringer jo en del timer sammen.. Jaja, forhåpentligvis får jeg noen andre som kan ta over den rollen :fnise:

Er dessverre ikke i Oslo AB :ninuskapus: 

- TS

Anonymkode: 5a214...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...