AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #1 Skrevet 27. april 2018 Er det mulig? Hadde aldri trodd at det blir en virkelighet. 2 nye sanger fra Abba https://abbasite.com/articles/a-message-from-abba/ Nå må de bare gi et par konserter og jeg kan dø lykkelig (forutsatt jeg får billett da). Anonymkode: 43203...49b 2
Gjest Rosemoren Skrevet 27. april 2018 #2 Skrevet 27. april 2018 Jeg er oppvokst med ABBA, og er veldig glad i musikken deres. Gleder meg til å høre de nye sangene!
Gjest chisandra Skrevet 27. april 2018 #3 Skrevet 27. april 2018 Jeg hadde rommet mitt tapetsert med ABBA-plakater
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #4 Skrevet 27. april 2018 Det hele lukter av pengedesperasjon. Nå er jo minst en av de fattige som lus og har rotet vekk både inntekta fra tidligere abba låter og arven fra sin avdøde ektemann. Syns det er dumsnilt av de mannlige medlemmene som fortsatt sitter godt i det. Anonymkode: d38ff...261 1
Mr. Kilmister Skrevet 27. april 2018 #6 Skrevet 27. april 2018 (endret) 7 minutter siden, Apex skrev: Uffa meg enda en gjennoplivning 🙄😴 Så lenge verden skriker etter det er det vel på sin plass. En av verdens mest selgende artister igjennom tidene vet du. Endret 27. april 2018 av Mr. Kilmister
Gjest chisandra Skrevet 27. april 2018 #7 Skrevet 27. april 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hele lukter av pengedesperasjon. Nå er jo minst en av de fattige som lus og har rotet vekk både inntekta fra tidligere abba låter og arven fra sin avdøde ektemann. Syns det er dumsnilt av de mannlige medlemmene som fortsatt sitter godt i det. Anonymkode: d38ff...261 Gi det en sjanse nå da - så får vi se. Kanskje det blir helt håpløst, kanskje det blir bra. Jeg har trua!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå