Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen prøvd Redken Outshine, og kan fortelle meg litt om det? Hvordan føles den i håret (blir det seigt og ekkelt?), og gir den noen glans, som navnet hinter til? Hold er ikke så viktig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sorry, kan ikke svare, men mener du den nye rosa? i så fall er vi flere som lurer :)

Skrevet

Jeg bruker den, kjøpte den i sommer og har over halvparten igjen, veldig drøy! Jeg synest ikke at håret mitt har blitt seigt av det, men jeg har da heller ikke brukt mye om gangen. Får glans i det og jeg synest håret blir litt mer medgjørlig fordi jeg har en del små hår som stikker ut der de ikke skal! :roll: Så jeg mener at det er et godt produkt som gjør at jeg får et fint og glansfullt hår, har også spray glansen til redken, den gir enda mere glans, bruker å spraye den oppå når jeg virkeli vil skinne!

Skrevet

Redken Outshine er rett og slett et stylingprodukt som skal roe og gi glans, men jeg har ikke prøvd det selv.

Du mener den nye serien til Kerastase? Den har jeg ikke prøvd, men den ser fristende rosa ut. :roll:

Skrevet

Akkurat nå bruker jeg Smoothing Groomer fra Sebastian, men den er snart tom, og Redken får man jo hos LF...

Det høres ut som Outshine er noe av det samme som Groomeren, lukter den OK? hvordan er konsistensen, ganske flytende?

Jeg er masete i dag... :wink:

Skrevet

Outshine har en litt sånn oljete konistens, som på en måte smelter i hendene dine. Har ikke tenkt over at den lukter, så jeg tror den er ganske så luktfri. Glans sprayen derimot har en ganske parfymert duft.

Gjest Étoile
Skrevet

Du mener den nye serien til Kerastase? Den har jeg ikke prøvd, men den ser fristende rosa ut. :roll:

Utrolig fristende rosa... Spurte og grov hos frisøren om denne også, hun sa at den gav utrolig fin glans til farget hår. Til meg anbefalte hun å kombinere Resistance shampo med den rosa balsamen. Mulig jeg tester det når jeg går tom for noe av det jeg har...)

Skrevet

Den rosa balsamen har halv størrelse (125ml) til full pris (ca 200), hvem er det de prøver å lure? :evil: Jeg har hørt flere som gjør motsatt; rosa shampo, og den grønne balsamen (så sparer man i tillegg penger).

Gjest Daniella_
Skrevet

Jeg liker den. Håret blir ikke seigt, men mer medgjørlig og glansfult.

Konsistensen er som en annen her sa, oljete, men så smelter den på en måte :-?

Lukter mildt.

Pleier å blande denne og Glass Look fra Redken for å få mer glans.

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes ikke den er oljete, det er som en passe tykk lotion som kremer seg i hendene dine, om du skjønner. :ler: Om man er påpasselig med å ikke ha for mye i håret, ser man kun resultatet av den, som er: Mykt, glatt og veldig glansfullt hår uten flygende småhår, som er lettere å holde i form (f.eks enklere å lage en pen hestehale som ikke stritter ut noe sted; jeg har halvlangt/langt hår).

Jeg anbefaler den! :tommelsmil: (OG kommer til å kjøpe ny med det samme min gamle er oppbrukt!)

Skrevet

Jeg var hos frisøren i dag, og endte opp med ny Smoothing Groomer (som forøvrig høres ut som nesten identisk med Outshine), men skal prøve Outshine ved en senere anledning. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg syne sogså den har en konsistens som tykk lotion. Den lukter ikke noe spesielt parfymert lukt. Håret bli rik tungt og føles ikke seigt, men jeg synes ikke håret ble så glatt og blankt som når jeg har brukt liknende produkter. Den ga litt mer hold til stylingen riktignok..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...