Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir ferdig lektor i nov. Da har jeg 6 års ans. Hva kan jeg forvente av lønn? 

Anonymkode: 0aca0...ab3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir ferdig lektor i nov. Da har jeg 6 års ans. Hva kan jeg forvente av lønn? 

Anonymkode: 0aca0...ab3

20% off at chippendales! 😉 Sucky sucky big boy! 

Anonymkode: d61d3...c53

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja, nå har jeg virkelig ikke peiling på dette, men ettersom du blir ferdig i november, så starter du vel på 0 års ansiennitet da? 

http://www.norsklektorlag.no/kommunalt-tariffomrade-ks/hva-skal-du-tjene-som-lektor-article476-170.html

Eller så får du vel maks 6 års ansienntiet som lektor, dvs 510K.

Vil tippe at lønnen din vil ligge mellom  490-510K. 

Anonymkode: 395d9...153

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du er ferdig utdannet i november, men ikke jobbet tidligere, har du sannsynligvis 0 års ansiennitet, og begynner på kr 505 900 per d.d. Dersom du faktisk har 6 års ansiennitet, ligger lønnen på kr 526 400 kr per d.d. Tallene er hentet fra KS-området. Tallene vil sannsynligvis se annerledes ut etter hovedtariffoppgjøret. 

Anonymkode: b68fe...460

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja, nå har jeg virkelig ikke peiling på dette, men ettersom du blir ferdig i november, så starter du vel på 0 års ansiennitet da? 

http://www.norsklektorlag.no/kommunalt-tariffomrade-ks/hva-skal-du-tjene-som-lektor-article476-170.html

Eller så får du vel maks 6 års ansienntiet som lektor, dvs 510K.

Vil tippe at lønnen din vil ligge mellom  490-510K. 

Anonymkode: 395d9...153

Anseniteten går ikke på hvilken grad man har innenfor læreryrket. Har man vært adjunkt i 10 år og deretter blir lektor, så starter man på lønnen til en lektor med 10 års ansenitet. Ansenitet gjelder også innenfor samme kommune, uansett yrke/stilling i kommunen. 

Anonymkode: 114c5...20a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...