Gå til innhold

Hvilket univers liker du best? DC eller Marvel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker best Marvel, syns også at filmene er 10 ganger bedre enn DC-filmene. Utrolige mange kule superhelter.

Syns egentlig det er litt synd at DC-filmene blir så crapy som de blir, for langtekkelig med tanke på at de fokuserer mer på dysterhet og drama, og i den senere tid alt for mye slowmo-matrix filmstil. Justice Leauge  f eks kunne blitt en så mye bedre film enn det den ble.

DC har i grunn mange kule superhelter, men filmene blir for dårlige.

I tillegg syns jeg det er gøy med Marvel sitt "varemerke", at 95-årige Stan Lee alltid dukker opp i hver film.

Hvilke univers liker du best?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Balian d'Ibelin
Skrevet (endret)

DC

Men liker også Marvel

Endret av Balian d'Ibelin
Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Marvel men DC har også noen bra filmer.

Endret av Catalina Culès
Skrevet

Liker Marvel best når det kommer til filmer, og DC best når det kommer til serier :)

Har ikke sett så mange DC filmer eller Marvel serier da - så må få gitt de en sjanse etterhvert - må bare komme så langt :fnise:

Og det at Stan Lee alltid dukker opp i filmene har blitt en "sånn greie" når jeg ser på filmene :P Sitter alltid og venter på at han skal dukke opp xD Jeg er sikker på det at de finner en måte å putte han inn i filmene på selv etter den dagen han dør. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Marvel best. Synes DC blir for dystert som du sier, men nå var jeg livredd for spiderman da jeg var liten på grunn av hvor mørkt og skummelt det var, så mulig det har noe med saken å gjøre

Anonymkode: 3b4bb...897

AnonymBruker
Skrevet

Marvel.

Anonymkode: 5e485...378

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker Marvel best. Synes DC blir for dystert som du sier, men nå var jeg livredd for spiderman da jeg var liten på grunn av hvor mørkt og skummelt det var, så mulig det har noe med saken å gjøre

... og før noen angriper meg. Spiderman er Marvel, men hele stemningen minner meg DC er det jeg mente.

Skrevet

DC. Men så liker jeg det mørkt også da. 

Skrevet

Marvel, liker godt de aller fleste filmene, og digger humoren. Når det er sagt så liker jeg godt Batman-filmene, og serien Lucifer liker jeg også godt, og den går vel under DC- universet. 

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt Marvel :) 

Anonymkode: 861e1...663

AnonymBruker
Skrevet

Marvel, LETT. Kult at Stan Lee er med, som du sier, og så liker jeg den røde tråden mellom alle filmene. Som feks den snutten etter rulleteksten som enten er komisk, eller gir en smakebit på neste film, og detaljer som at faren til Tony Stark var med i Captain America, sånne detaljer man ikke visste på forhånd.

Flere av DC filmene er kjipe. Men Wonder Woman var et mesterverk. Gal Gadot reddet Justice League uten tvil.

Anonymkode: 88b71...289

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt klart Marvel . Har elsket de filmene siden jeg var liten! 

Anonymkode: 9bee1...576

AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke på barne filmer lenger.

Anonymkode: 01b9b...3aa

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ser ikke på barne filmer lenger.

Dog skriver du som et barn.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dog skriver du som et barn.

Snowflake

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Snowflake

Jeg tror ikke du vet betydningen av det begrepet jeg 😂😂

• Liker 1
Gjest Mannemann26
Skrevet

Marvel!! 

Dc dyrker kun penger.. klar ikke å produsere sikkelig filmer. Er marvel fan🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...