AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #1 Skrevet 27. april 2018 Jente 28 her. Dater for tiden og kjenner at jeg plages over min høyde. Er 180 høy og ca 60 kg, 40 i sko og på ingen måte stor ifht vekt, men redd mange menn synes jeg er svær pga høyden. Helt ærlig, tenker dere at høye damer er lite feminine og svære? Anonymkode: 6fc0d...0e2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #2 Skrevet 27. april 2018 Så lenge du er slank, nei. Høye, kraftige damer derimot har en tendens til å bli svære. Anonymkode: 513d6...d29 4
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #3 Skrevet 27. april 2018 Nei, det tenker jeg ikke. De fleste fotomodeller jeg har sett er feminine. Det jeg kan tenke kan være et problem, er at dere høye blir sett på som sterkere og mer selvsikre enn en alltid føler seg. Jeg er ikke høy, og sa til min venninne som er på din høyde(og feminin), at jeg var lei av å bli klappet på kinnet og beskyttet fordi jeg var "liten og søt" , og da så hun at hun skulle ønske mer sånn behandling. Det hadde jeg aldri tenkt over, men vet ikke om veldig mange høye tenker sånn. Anonymkode: 7f9f9...d9f
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #4 Skrevet 27. april 2018 Svigerdatteren min er ca sånn som deg, og hun er nydelig Sønnen min er ca 190, og sammen er de et kjempefint par! Hun sliter med å finne sko i sin størrelse, men det har blitt bedre. Det er også utfordrende å finne klær til en så høy og tynn kropp, men hun klarer det. Hadde du vært 120 kilo, så KUNNE du blitt "svær". Anonymkode: f3902...9ef 4
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #5 Skrevet 27. april 2018 Du er jo ganske høy, men så lenge du er normalvektig/slank ville jeg ikke tenkt på deg som stor. 180 cm med 30 kg overvekt, da ville jeg nok sett på deg som stor. Men så lenge du kler deg feminint, ikke har guttekort hår, så tenker jeg du ser like feminin ut som en på 170 cm. Anonymkode: d2015...79e 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #6 Skrevet 27. april 2018 Oi, du må være ekstremt tynn! Jeg har samme høyde som deg, men veier 15 kg mer. Og jeg er slank (på grensen til å se veldig tynn ut) og har alltid vært det. Har en ganske «rett» kroppsfasong, med lite former noen plass. Måtte regne på det nå, og ser at du har en bmi på 17,6. Du er med andre ord undervektig, og det at du likevel føler deg «svær» mener jeg er et kraftig varsku om spiseforstyrrelser... Anonymkode: 022b7...cc1 14
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #7 Skrevet 27. april 2018 Jeg er like høy som deg, veier en god del mer men føler meg ikke svær og blir sett på som slank. Derimot for noen år siden var jeg overvektig og DA følte jeg meg virkelig som en elefant. Jobber på sykehus og de eldre pasientene kom alltid med sånne "du som er så stor og sterk" " du som er så stor" etc. De kommentarene forsvant når jeg ble normalvektig igjen, så høyden i seg selv gjør ingen svær. Min erfaring er at svært få menn bryr seg om høyde, jeg har aldri hatt problemer med å få menn. Anonymkode: c2796...570 4
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #8 Skrevet 27. april 2018 Du er nok like aktuell for menn selv om du er 180, men noen vil nok tenke "hun der vil ha en høyere mann enn meg", men det er jo opp til deg å endre den oppfatningen om du vil. Anonymkode: 4cf1f...409
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 27. april 2018 #9 Skrevet 27. april 2018 Du er undervektig, men redd for å bli sett på som stor?
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #10 Skrevet 27. april 2018 Ts her, takk for fine innspill. Det hjelper skikkelig!! Vet jeg er alt annet enn stor når det gjelder tallet på vekta og kroppsstørrelse, men tenker mer på om folk tenker "shit" over "størrelsen" på høyde, at jeg har 40 i sko og ikke blir feminin. Ble nok trigga av at en venninne sa at store damer (i betydning høye) er flotte de, selvfølgelig ment i beste velmening. Er liksom redd menn skal tenke "NO" over høyden min. Anonymkode: 6fc0d...0e2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #11 Skrevet 27. april 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her, takk for fine innspill. Det hjelper skikkelig!! Vet jeg er alt annet enn stor når det gjelder tallet på vekta og kroppsstørrelse, men tenker mer på om folk tenker "shit" over "størrelsen" på høyde, at jeg har 40 i sko og ikke blir feminin. Ble nok trigga av at en venninne sa at store damer (i betydning høye) er flotte de, selvfølgelig ment i beste velmening. Er liksom redd menn skal tenke "NO" over høyden min. Anonymkode: 6fc0d...0e2 Mange menn vil tenke «no». Men du skal vel bare ha én? Anonymkode: 43907...f95 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #12 Skrevet 27. april 2018 Trøst deg med at høye kvinner ofte kommer lenger i arbeidslivet og blir oppfattet mer seriøst. Anonymkode: dbcac...0ad 2
annebanane Skrevet 27. april 2018 #13 Skrevet 27. april 2018 Du er like høy som gjennomsnittsmannen. Altså er en enorm mengde menn høyere enn deg, og veldig mange i omtrent din høyde. Du er også ganske slank ut fra vektmålet. Vil heller si at det fåtallet av menn (regner med det er de du snakker om siden det er i singelkategorien) som må se opp på deg kaller deg høy i stedet for svær. 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #14 Skrevet 27. april 2018 Jeg har 41 i sko, er 169 og føler meg stadig feminin. Tror Uma Thurman og Paris Hilton har like store eller større føtter enn meg. Anonymkode: 3ec5b...a42
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #15 Skrevet 27. april 2018 23 minutter siden, Moonwalker skrev: Du er like høy som gjennomsnittsmannen. Altså er en enorm mengde menn høyere enn deg, og veldig mange i omtrent din høyde. Du er også ganske slank ut fra vektmålet. Vil heller si at det fåtallet av menn (regner med det er de du snakker om siden det er i singelkategorien) som må se opp på deg kaller deg høy i stedet for svær. Ganske slank? Hun er undervektig med 17,6 i BMI. Anonymkode: b7a0b...107 4
Sphere Skrevet 27. april 2018 #16 Skrevet 27. april 2018 Bryr meg ikke om høyde. Du hadde vært høyere enn meg med høye hæler, men hvem bryr seg? Kan godt kline oppover jeg, ass. 2
Mr. Kilmister Skrevet 27. april 2018 #17 Skrevet 27. april 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jente 28 her. Dater for tiden og kjenner at jeg plages over min høyde. Er 180 høy og ca 60 kg, 40 i sko og på ingen måte stor ifht vekt, men redd mange menn synes jeg er svær pga høyden. Helt ærlig, tenker dere at høye damer er lite feminine og svære? Anonymkode: 6fc0d...0e2 Ikke mindre feminin, men høy er du uten tvil. Svær er vel om du er overvektig eller har veldig store pupper. 60 kg er ingenting på ei som er 180☺
Gjest -Willow Skrevet 27. april 2018 #18 Skrevet 27. april 2018 Jeg har 39/40 i sko og har aldri tenkt over det. Syns 1.80 er en kjempefin høyde
Gjest Atheena Skrevet 27. april 2018 #19 Skrevet 27. april 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ganske slank? Hun er undervektig med 17,6 i BMI. Anonymkode: b7a0b...107 Det er hun ikke. Hun har en BMI på 18,5 og er derfor normalvektig.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #20 Skrevet 27. april 2018 30 minutter siden, Atheena skrev: Det er hun ikke. Hun har en BMI på 18,5 og er derfor normalvektig. Feil, under 19 er undervektig. jeg har samme høyde, veier noen kilo mer (midt på normalvektig), minst like store føtter, og har aldri hverken tenkt tanken, eller noensinne blitt kalt svær. I dag har jenter mye større føtter, og ikke sjelden kjøper unge jenter ned i 14årsalderen større sko enn deg. Anonymkode: 1b050...719 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå