AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #1 Skrevet 27. april 2018 Jeg er så lei meg for tiden.. Møtte en så bra person for noen måneder siden, men det ble ikke oss, og han fant seg en ny. Han er den eneste av de omtrent 20 stk jeg har datet, som jeg har likt, og følte at jeg passet sammen med. De andre har vært rar, absolutt ingen kjemi med, osv. Jeg er ikke ute etter noe perfekt, bare en vanlig og snill mann jeg kan ha kjemi med. Siden alle venninnene mine har mann og barn, kjenner jeg ekstra på ensomheten. Ikke har jeg familie her heller. Jeg drømmer om noen som kan holde rundt meg og være glad i meg.. Jeg har heldigvis en sønn som jeg er evig takknemlig for, men det blir ikke det samme som en kjæreste selvfølgelig.. Skulle ønske jeg kjente noen i samme situasjon, noen jeg kunne ha litt til felles med.. Måtte bare få tankene ned.. Er forresten 33 år. Anonymkode: 5012c...ae5
Gjest X-faktor Skrevet 27. april 2018 #2 Skrevet 27. april 2018 Jeg er litt i samme posisjon. Send meg privat melding
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #3 Skrevet 27. april 2018 Sender deg en klem <3 Kjærligheten er ikke lett, men det er derfor den føles så utrolig spesiell og fantastisk når det først klaffer og funker med noen også! Anonymkode: 4b2cc...ab6 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #4 Skrevet 27. april 2018 Eneste av ca 20. Da er det garantert nettdating. Kom deg ut blant folk, bli med på diverse aktiviteter så bruker du ikke tid og masse energi på folk som ikke passer deg. Anonymkode: 24fca...949 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #5 Skrevet 27. april 2018 Jeg har ikke så stort nettverk, og vennene mine er opptatt med sitt. Møter de jo selvfølgelig av og til hjemme, eler på cafe f.eks. Vet ikke hvordan jeg skal komme meg mer ut blant folk, utenom aktivitene til sønnen min, og fritid med han.. Så da er det nettdating som er muligheten, og der er det så mye rart at.. Anonymkode: 5012c...ae5
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #6 Skrevet 27. april 2018 5 timer siden, X-faktor skrev: Jeg er litt i samme posisjon. Send meg privat melding Ew! Anonymkode: 83e45...989
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #7 Skrevet 27. april 2018 Er i akkurat samme situasjon som deg ts Bare jeg ikke har barn Er også veldig trist for tiden, så vet hvordan du har det. Uheldigvis er det flere av oss, men kan samtidig være en liten trøst 🙂 Kvinne33 Anonymkode: 58def...8f2 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #8 Skrevet 27. april 2018 Jeg har blitt med i gruppe på facebook for de som ønsker større nettverk/venner. Men når noen foreslår noe, og alt kommer til alt, er det jo ingen som vil eller kan. :/ Hvor bor du? 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er i akkurat samme situasjon som deg ts Bare jeg ikke har barn Er også veldig trist for tiden, så vet hvordan du har det. Uheldigvis er det flere av oss, men kan samtidig være en liten trøst 🙂 Kvinne33 Anonymkode: 58def...8f2 Anonymkode: 5012c...ae5
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #10 Skrevet 27. april 2018 Samme situasjon her også, bare uten barn. Livet kan til tider føles nesten meningsløst. -kvinne 30 Anonymkode: d22b5...0da
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #11 Skrevet 28. april 2018 Jeg bor på vestlandet. Ts Anonymkode: 5012c...ae5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #12 Skrevet 28. april 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har blitt med i gruppe på facebook for de som ønsker større nettverk/venner. Men når noen foreslår noe, og alt kommer til alt, er det jo ingen som vil eller kan. :/ Hvor bor du? Anonymkode: 5012c...ae5 Jeg har ikke prøvd meg på de gruppene, men kjenner noen som har, og de sier akkurat det samme som deg. Noen som forsøker å treffes, men blir sjeldent noe av. Jeg bor Stavanger. -kvinne33 Anonymkode: 58def...8f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå