louisandsteve Skrevet 27. april 2018 #1 Skrevet 27. april 2018 (endret) J Endret 13. mai 2018 av louisandsteve
Meadow Skrevet 27. april 2018 #2 Skrevet 27. april 2018 Si at du slutter fordi du må prioritere skolearbeidet.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #3 Skrevet 27. april 2018 Du trenger ikke komme med en begrunnelse til hvorfor du slutter. Har du derimot veldig lyst å komme med en unnskyldning så hadde jeg sagt at jeg ville fokusere mer på skolen. Anonymkode: 71926...1ec 1
louisandsteve Skrevet 27. april 2018 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2018 2 minutter siden, Meadow skrev: Si at du slutter fordi du må prioritere skolearbeidet. Okei👍🏻 Men kan hun gi meg dårlige referanser med vilje om hun blir sint for at jeg slutter?
Daria Skrevet 27. april 2018 #5 Skrevet 27. april 2018 Så lenge du jobber ut oppsigelsestiden har sjefen ingenting hun skulle ha sagt, og ingenting å klage på. Å gi dårlige referanser fordi en ansatt velger å slutte er utrolig uprofesjonelt. Det er fullt lovlig å si opp jobben, det skjer hele tiden og man har ingen forklaringsplikt.
Gjest Mannemann26 Skrevet 27. april 2018 #6 Skrevet 27. april 2018 Trenger ikke å oppgi noe grunn. Men om de spør si noe som: - jeg er unge å må prøve ut litt forskjellig før jeg vet hva jeg vill jobbe med. - jeg må fokusere på skolen fremover, kommer til å se etter noe annet når det løsner litt. ( så hinter du om referanser) Får håpe du får det bedre på neste arbeidsplass😉. Er viktig du trives når du har så mye som skal balanseres i livet ditt.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #7 Skrevet 27. april 2018 Du har ongen garanti for å få den andre jobben - ville trnkt meg godt om og vente med å si opp til etter intervju! Anonymkode: 4743d...564
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #8 Skrevet 27. april 2018 Jeg trivdes ikke på jobben og sa opp før jeg hadde fått en ny. Jeg fikk heldigvis ny jobb i oppsigelsestiden som jeg kunne starte i rett etter jeg var ferdig på den forrige jobben. Jeg skrev ingen grunn til oppsigelse i oppsigelsesbrevet, men sjefen spurte meg om det etterhvert. Da hadde jeg heldigvis fått ny jobb, så jeg kunne si det. Anonymkode: 26f52...756
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå