Gå til innhold

Hund som gråter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mange har nok sett denne av en hund som «gråter» på graven til eieren:

SoMe menneskeliggjør ofte dyr, så jeg lurer på hva slags reaksjon denne hunden har? Er det faktisk sorg eller er det noe annet?

Anonymkode: 4ab5c...9cf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som vet?

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Dyr har følelser, så ja den sørger.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Dyr har følelser, så ja den sørger.

Ja, men i denne videoen gråter jo nærmest hunden? Skjønner den virkelig at eieren ligger begravet der? Grusomt i så fall 😥

Gjest Catalina Culès
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men i denne videoen gråter jo nærmest hunden? Skjønner den virkelig at eieren ligger begravet der? Grusomt i så fall 😥

Det virker sånn ja :trist:

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, den forstår. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har jobbet med dyr i mange år, har sett både hunder, kuer og hester gråte. En ung tispe mistet hele kullet sitt, når hun innså det la hun seg ned og tårene rant. Det ble helt stille på veterinærkontoret.

Anonymkode: c2f3d...804

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har jobbet med dyr i mange år, har sett både hunder, kuer og hester gråte. En ung tispe mistet hele kullet sitt, når hun innså det la hun seg ned og tårene rant. Det ble helt stille på veterinærkontoret.

Anonymkode: c2f3d...804

Sykt trist historie, men: "It's easy to assume that the dog is crying, but those tears are actually caused by something other than emotions. ... Like humans, dogs have tear ducts to help keep their eyes functioning properly. However, a dog's tear ducts drain the liquid back towards the throat and nose area instead of spilling out.

Anonymkode: 8ef23...bc9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...