AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #1 Skrevet 27. april 2018 Kan noen se om jeg har tinder pluss? Vurderer å kjøpe for en mnd, men gidder ikke om det er mulig å se at jeg har det. Anonymkode: 6b126...3af
Kreator Skrevet 27. april 2018 #3 Skrevet 27. april 2018 11 minutter siden, AnonymBruker said: Kan noen se om jeg har tinder pluss? Vurderer å kjøpe for en mnd, men gidder ikke om det er mulig å se at jeg har det. Anonymkode: 6b126...3af Hvis du ikke bruker Passport (vise deg fram i andre byer enn der du er) eller du ikke bruker "ikke vis alderen min" så kan ikke andre se at du har Tinder Pluss.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #4 Skrevet 27. april 2018 48 minutter siden, FrodeF skrev: Ja, alle dine venner på Facebook kan se det. Hva med de som ikke kobler seg gjennom facebook men med tlfnr? Anonymkode: 61ab4...1aa
Kreator Skrevet 27. april 2018 #5 Skrevet 27. april 2018 13 minutter siden, AnonymBruker said: Hva med de som ikke kobler seg gjennom facebook men med tlfnr? Anonymkode: 61ab4...1aa Jeg tror personen som påstår at de på FB kan se at du har Tinder Pluss tar feil. Hvis du logger deg på Tinder med FB login, så vil felles venner vises i Tinder (mulig dette kan skrus av dypt inne i FB et sted). Hvis du logger deg på Tinder med mobilnummeret så er min erfaring at Tinder typisk fortsatt bruker FB for å verifisere mobilnummeret, men at de da allikevel ikke kobler venner, slik at du ikke lenger får opp felles venner i Tinder. Så det er to ting her; den ene er hvordan Tinder kobler mot FB og FB venner. Det andre handler om Tinder Pluss som du spør om, som ikke er mulig å se med mindre du bruker noen av de spesielle greiene i Tinder Pluss som gjør det åpenbart (Passport eller gjemme alder). 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå