AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #1 Skrevet 27. april 2018 Hei meg og damen har hvert sammen i litt over 1 måned og vi har snakket om det å ha sex. Damen e klar for det og det er eg og, men eg veit ikkje hva posisjon som er best når er skal ta jomfudommen til kjæresten min. Kan eg få et tips til hva posisjon som er best? Anonymkode: f0f99...998
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #2 Skrevet 27. april 2018 misjonær med beina opp, da har dere øyenkontakt og en av dere kan stimulere klitoris samtidig som du penetrerer henne Anonymkode: f0a8d...5d0
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #3 Skrevet 27. april 2018 Oki setter pris på svaret så fort Tusen takk for svaret😀😀 Anonymkode: f0f99...998
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #4 Skrevet 27. april 2018 Misjonær der hun kan ligge helt avslappet og uspent i kroppen sin. Det er veldig viktig at hun slapper helt av og ikke spenner seg. Det er også ekstremt viktig at dere tar dere tid til å kose og stryke på hverandre og kysse leeenge før dere berører kjønnsorganene til hverandre. Man må være mentalt tent og fysisk tent og klar og det tar tid på kvinner og er ikke det samme som å ha lyst og å være logisk klar. Du som gutt kommer til å bli raskt opphisset og klar fysisk og mentalt men da er det kjempe viktig at du gir henne hvertfall 10-15 minutter til med berøring og tenning og ikke bare går rett i trusa hennes og vil penetrere hun bare fordi kroppen din er klar. Noe som kan være lurt for å bli avslappet og sette stemningen og gradvis bygge en tenning er å ligge i skje å se på en fin og spennende film og mens filmen går så jevnlig styrke på kroppen hennes, langs magen og hoftene og kurvene hennes, litt på lårene og etterhvert ta hånden under t skjorten hennes og kile huden hennes sakte også slappe av og se film igjen også etterhvert begynne å stryke på hun igjen og kysse hun i nakken og si at hun lukter godt og at hun har så deilig kropp og hud. Kose med hun og tenne sansene hennes. Etterhvert lirke hånden din innenfor bhen hennes og holde og stryke hun på puppen og brystvorten, presse underlivet ditt (med bukser) litt mot rumpa hennes og bygge opp en sånn mental og fysisk tenning over lang tid. Da vil hun være helt klar fysisk og mentalt tent i motsetning til hvis dere rusher det og bare kysser litt og tenker at "ok nå gjør vi det", uten å egentlig ha bygd opp stemningen til det. Sansestimulering er viktig og hjernen er det største sanseorganet det må du ikke glemme. Om der menns tenning og kropp fungerer mer som en elektrisk ovn som blir raskt varm og klar så er kvinnekroppen mer som en gammeldags ovn som tar en stund å bli varm. Lykke til og husk kondom! Anonymkode: dc002...ae7 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå