AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #1 Skrevet 26. april 2018 Hvis hun har kjæreste hvorfor står hun som singel på facebook? Hun er aktiv på FB altså? Jeg var interessert ,men fikk vite at hun har kjæreste, en kompis sa det, han kjente til hun en del, så måtte trekke meg. Anonymkode: 22234...0f7
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #2 Skrevet 26. april 2018 Ikke alle som oppdaterer alle opplysningene på facebook. Anonymkode: d4928...174 5
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #3 Skrevet 26. april 2018 Kanskje hun ikke lever livet sitt gjennom fb? Anonymkode: a99db...e8f 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #4 Skrevet 27. april 2018 Kanskje han ikke er på Facebook. Kanskje de vil holde forholdet mer privat og ikke ha masse stalkers fra den andres profil som er nysgjerrige når de ser navnet til den andre i profilen til sin tidligere crush og ikke vil oppmuntre til snoking osv Kan være mange årsaker det Eller at den ene er utro og nekter den andre å stå i forhold sammen for å unngå å skremme vekk potensielle partnere Anonymkode: 3ed4a...7ae
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #5 Skrevet 27. april 2018 Kanskje kameraten din vil prøve seg på henne før du rekker å gjøre det? Anonymkode: 73158...251
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #6 Skrevet 27. april 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Kanskje kameraten din vil prøve seg på henne før du rekker å gjøre det? Anonymkode: 73158...251 This. Jeg har mange single venninner, men de oppdaterer statusen fra ''Singel'' til ''Ingen informasjon om forhold å vise'' hvis de begynner å date. Hemmeligheten er dette: Jenter hater å være single. I sekundet de kan slippe Singel-merkelappen, så benytter de seg av det! Anonymkode: a8aee...cad
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #7 Skrevet 27. april 2018 35 minutter siden, AnonymBruker said: This. Jeg har mange single venninner, men de oppdaterer statusen fra ''Singel'' til ''Ingen informasjon om forhold å vise'' hvis de begynner å date. Hemmeligheten er dette: Jenter hater å være single. I sekundet de kan slippe Singel-merkelappen, så benytter de seg av det! Anonymkode: a8aee...cad Jeg er ikke enig. Jeg liker å være singel, men har likevel ikke hatt noen informasjon om sivilstatus på Facebook på flere år. De som har behov for å vite sånt, de vet det. Med det sagt er det rart å stå som singel når man er i et forhold, men det kan være man bare har glemt å gjøre noe med. Anonymkode: 21905...631
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #8 Skrevet 27. april 2018 Typen min står som singel på Face, selv om vi har vært sammen i flere måneder. Men så er han svært lite aktiv på Face og tenker nok ikke over det i det hele tatt. Ikke alle som lever livet på Face, jeg vet ikke hva som står på min heller når jeg tenker meg om Anonymkode: ca657...8e2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #9 Skrevet 27. april 2018 Greit, da er vel ankepunktet for TS dette: Lurer på om han vil oppdatere når ''kompisen'' hans stjeler dama, fordi han faket at henne var opptatt. Spent på fortsettelsen! Anonymkode: a8aee...cad
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #10 Skrevet 27. april 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje hun ikke lever livet sitt gjennom fb? Anonymkode: a99db...e8f 2018 Anonymkode: 1b527...21d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå