Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2005 #1 Skrevet 23. februar 2005 Jeg har lite ansikt (ganske smalt også), og er på jakt etter nye solbriller som er litt stilige, og som ikke drukner meg totalt. De eneste jeg har funnet, er fra Dior, og kostet 2400, og jeg vil helst ha noen for rundt tusenlappen... Forslag? Jeg trenger dagligsolbriller, ikke sporty briller, for det har jeg allerede. Designen kan gjerne være litt funky, men digre rammer ser dessverre teit ut på meg.
Gjest Piglet i.i. Skrevet 23. februar 2005 #2 Skrevet 23. februar 2005 Jeg har også et lite ansikt. Når det kommer til vanlige briller har jeg god erfaring med Emporio Armani og i solbriller med Moschino. Tror jeg betalte 1200 kr for solbrillene mine, og har hatt dem i noen år nå. Du kan jo sjekke de merkene. Ellers så er de jo flinke i butikkene da, synes jeg. Piglet i.i.
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2005 #3 Skrevet 23. februar 2005 Takk, Piglet Jeg gidder ikke kjøpe de dyreste brillene, og er ikke sååå opptatt av trender, men vil gjerne ha noen stilige briller for det, og for ca tusenlappen burde jeg vel klare det? Jeg får ta meg en runde i byen en dag.
Gjest W Skrevet 23. februar 2005 #4 Skrevet 23. februar 2005 Jeg kjøpte råstilige, sexy røde solbriller i dag på Vita, til under 50-lappen (salg, halv pris på alle solbriler). Men har ikke et utpreget lite ansikt, bare helt vanlig.
Tigerlily Skrevet 23. februar 2005 #5 Skrevet 23. februar 2005 Gucci har gode solbriller for små/smale ansikter, Dior også. Arnette har enkelte gode, generelt alle italienske merker tror jeg.
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2005 #6 Skrevet 23. februar 2005 Jeg har prøvd masse briller i dag, men fant ingen som var helt slik jeg ville; de fleste var altfor store. Mest fristet er jeg av småsporty merker som Arnette og Killer Loop, får se hva jeg ender opp med. @Gjest: jeg gidder ikke å kaste penger på billigdritt; kjøpte et slikt par i fjor, og i løpet av under to uker gikk de til helvete, til tross for bra behandling.
Shoegal Skrevet 24. februar 2005 #7 Skrevet 24. februar 2005 Gucci har gode solbriller for små/smale ansikter' date=' Dior også. Arnette har enkelte gode, generelt alle italienske merker tror jeg.[/quote'] skriver under på gucci! (de andre har jeg ikke prøvd) hilsen shoegal som tidligere har kjøpt solbriller på barneavdelinga til hm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå