Gå til innhold

Komfyr deksel: Hvor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvor de kan ha noe sånt som dette i Norge: Deksel eller beskyttelse til å legge over platetoppen på komfyr. Finner ikke noe ved søk.
https://www.rangetopart.com/main.sc

RTA-STAINLESS-TOMATOES-PASTA-CAUTION-FLAT(1).gif

Anonymkode: 343c1...7a4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Se der ja. Ikke i norge, men de sender hvertfall til Norge.

Det jeg ikke skjønner ( eller ser beskrevet) er hva slags materiale det er, utover at det står "ripebestandig, ikke-porøs overflate".

AnonymBruker
Skrevet

Bauhaus har

Anonymkode: b63dc...a57

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bauhaus har

Ok, kikket innom nettsiden deres, tenkte det måtte være under "Kjøkken, tilbehør" men ser ikke noe.
Vet du hvor de er på siden der, eller hva de kaller det?

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvor de kan ha noe sånt som dette i Norge: Deksel eller beskyttelse til å legge over platetoppen på komfyr. Finner ikke noe ved søk.
https://www.rangetopart.com/main.sc

RTA-STAINLESS-TOMATOES-PASTA-CAUTION-FLAT(1).gif

Tror dette er vanskelig å få tak i av brannsikkerhetsgrunner..og hvor gjør du av lokket når du bruker komfyren :klo:

Anonymkode: 9364a...fd0

Skrevet

Hva er egentlig vitsen med dekselet?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ok, kikket innom nettsiden deres, tenkte det måtte være under "Kjøkken, tilbehør" men ser ikke noe.
Vet du hvor de er på siden der, eller hva de kaller det?

Har bare sett det fysisk i butikk. 

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, Forundret.. skrev:

Det er for å beskytte mot at ting ramler eller mistes ned på toppen, og skader den.

Det var egentlig en tanke som raskt dukket opp, da jeg fikk ny komfyr med slik platetopp.

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror dette er vanskelig å få tak i av brannsikkerhetsgrunner..og hvor gjør du av lokket når du bruker komfyren

Tenkte det samme, tror det kan være grunnen ja. Man tar selvsagt det dekselet av og legger det et sted når komfyren skal brukes.

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man tar selvsagt det dekselet av og legger det et sted når komfyren skal brukes.

Det er mye som er selvsagt, og alikevel ikke gjøres på den selvsagte måten av alle hver gang.

Anonymkode: d3255...100

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er for å beskytte mot at ting ramler eller mistes ned på toppen, og skader den.

Det var egentlig en tanke som raskt dukket opp, da jeg fikk ny komfyr med slik platetopp.

Tenkte det samme, tror det kan være grunnen ja. Man tar selvsagt det dekselet av og legger det et sted når komfyren skal brukes.

Å plutselig glemmer man at dekselet er der og skrur på en plate, evt man skrur på en plate ved uhell.

Anonymkode: d6b18...5f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Forundret.. skrev:

Jeg har sett etter slikt, nettopp pga. brannsikkerhet. Har to katter som må stenges ute fra kjøkken/stue når jeg ikke er hjemme, pga. leiligheten min har touch-topp men ikke induksjon. Dvs. den blir varm. Dette er ikke bra for både katt og leilighet. 

Har enda ikke lyktes i å finne noen aom selger da :( 

Anonymkode: 5e052...aca

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 27.4.2018 den 20.19, AnonymBruker skrev:

Bauhaus har

Du hadde rett! De står ikke på siden deres, men utfra navnet på kvitteringen "Wenko glass cover plates" fant jeg de igjen på nettet.
De jeg kjøpte er identiske med disse https://www.wenko.de/en/products/kitchen/cooker-cover-plates/article/Glasabdeckplatte-Universal-Hot-Peperoni-2er-Set-/

Kostet kr 399.
Takk for tipset 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...