Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #1 Skrevet 23. februar 2005 Jeg ønsker meg en annen jobb og har lyst til å utdanne med innen kreative yrker. Jeg har ikke muliget til å settte meg på skolebenken igjen. Jeg ser NKI og MMI kan tilby utdanning innen disse fagene. Men veier denne utdannelsen særlig tungt? Er det egentlig vits i å satse utdannelsen hos disse?
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #2 Skrevet 25. februar 2005 Ingen som vet dette? Trenger sårt noen tips
Gjest sola Skrevet 26. februar 2005 #3 Skrevet 26. februar 2005 HEI.. fra erfaring veit jeg at Nki er særiøst og har et bra utdanningstilbud. jeg har iallefall ikke noe negativt å di om Nki. hvilke kurs / studier er det du har tenkt deg da ? lykke til
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2005 #4 Skrevet 26. februar 2005 Jeg har ikke erfaring selv fra slike kurs. Men jeg skulle tro at dersom du enten har en utdanning eller arebidserfaring fra før av, så er det bare et pluss at du tar slike kurs i tillegg. Andre personer vil vel se på summen av alt du har gjort og da er det bare positivt at du tar slike kurs. Det kan være lurt å rett go slett ringe til eller besøke et typisk arbeidssted du kunne tenke deg å jobbe etter slike kurs er gjennomført. Da kan du spørre en kontaktperson ved stedet om de setter pris på slike kurs eller om de ikke synes det er vesentlig for dem. Da får du hvertfall et svar!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå