WBNina Skrevet 26. april 2018 #1 Skrevet 26. april 2018 Jeg skulle bytte passordet på én av mine to Instagram-kontoer. Fikk e-post og endret via desktop (altså ikke i selve app-en på mobilen). Jeg prøvde så å logge inn med nytt passord på desktop men fikk da melding «Vi har registrert et uvanlig innloggingsforsøk» med beskjed om at jeg skal få tilsendt en sikkerhetskode. Jeg gjør dette, taster inn koden jeg får på SMS, og blir da sendt tilbake til landingssiden til utlogget visning av Instagram. Her står den andre instagramkontoen min som default valgt for innlogging (denne er knyttet til facebook-profilen min). Jeg klikker «Bytt konto» taster inn brukernavn og nytt passord, men får da igjen meldingen om uvanlig innloggingsforsøk. Denne loopen kommer jeg meg ikke ut av. Jeg har også prøvd å logge inn via app-en på mobilen, men får da feilmeldingen »Beklager, det oppsto et problem md forespørselen din». Jeg har restartet både data og mobil, logget ut fra både Facebook og Instagram, slettet begge apper og lastet de ned på nytt, og ventet et døgn i håp om at det skulle resette meg. Ingen hell. Er det noen som vet hvordan jeg kan løse dette, eller hvordan jeg kan få hjelp fra brukerstøtte? Jeg vet ikke om det er relevant, men jeg har en totrinnsverifisering på kontoen min.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #2 Skrevet 23. august 2018 Fikk du ordnet dette til slutt? Jeg har det samme problemet, bare at jeg kun har registrert en email som nå ikke er i bruk. Vet derfor ikke hva jeg skal gjøre for å komme meg inn på Instakontoen min igjen. Og noe aktivt hjelpesenter finnes det jo ikke på instagram. Noen som har tips? Anonymkode: 74447...2ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå